Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Klanten en medewerkers in het ABN AMRO kantoor in Amstelveen

Documenten adviesgesprek

Goed voorbereid naar uw gesprek

Heeft u binnenkort een adviesgesprek met een adviseur? Bereid u dan alvast voor en verzamel de juiste documenten.

Documenten per onderwerp

Hypotheekgesprek voorbereiden

In uw Persoonlijke Omgeving ziet u welke documenten u nodig heeft voor het oriëntatiegesprek of adviesgesprek. Ook kunt u in uw Persoonlijke Omgeving alvast uw documenten uploaden en delen met de adviseur, zo kan de adviseur zich goed voorbereiden op het gesprek.

Dagelijkse bankzaken

Wanneer u een afspraak heeft met een van onze adviseurs over uw dagelijkse bankzaken, heeft u het volgende nodig:

  • Een geldig paspoort, geldige identiteitskaart, verblijfsvergunning of rijbewijs. Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit? Dan is alleen een paspoort of verblijfsvergunning geldig.
  • Een telefoon of tablet met de ABN AMRO app erop. Deze heeft u nodig voor de  tijdens de afspraak, ook als u een afspraak op kantoor heeft.
  • Wanneer u een (gezamenlijke) rekening bij ons opent, vult de adviseur uw gegevens tijdens het gesprek in en laat deze aan u zien. U kunt deze dan controleren en eventueel nog aanpassen. Ook bespreekt u samen de productkenmerken. Aan het einde van uw afspraak worden de documenten voor u klaargezet, zodat u deze kunt ondertekenen. Lees alles nog een keer goed door en onderteken vervolgens de documenten. Als u heeft ondertekend, gaat de overeenkomst meteen in. De getekende documenten kunt u terugvinden in uw persoonlijke omgeving.
  • Meestal vindt ondertekening digitaal plaats. Dit kan via uw takenlijst in de ABN AMRO App / Internet bankieren, via www.ondertekenen.nl (iDIN) of via ZealiD. Wanneer u middels ZealiD ondertekent, vragen wij u om voorafgaand de afspraak de ZealiD app te downloaden én te registreren.
  • Lees meer over digitaal ondertekenen
Lening aanvragen of wijzigen

Voor het aanvragen of wijzigen van een lening heeft u het volgende nodig:

  • uw identiteitsbewijs: een geldig paspoort, geldige identiteitskaart, verblijfsvergunning of rijbewijs. Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit? Dan is alleen een paspoort of verblijfsvergunning geldig.
  • een telefoon of tablet met de ABN AMRO app erop. Deze heeft u nodig voor de  , ook als u een afspraak op kantoor heeft.
  • andere documenten, zoals uw inkomensgegevens. In onze handige checklist hebben wij voor u de benodigde documenten op een rij gezet. 
  • Wanneer u een lening aanvraagt of wijzigt, vindt ondertekening meestal digitaal plaats. Dit kan via uw takenlijst in de ABN AMRO App of Internet Bankieren met de e.dentifier of uw 5-cijferige code.
Verzekering aanvragen

Wilt u een verzekering aanvragen? Of uw bestaande verzekering wijzigen? Dan heeft u onderstaande nodig:

  • Identiteitsbewijs: Een geldig paspoort, geldige identiteitskaart, verblijfsvergunning of rijbewijs. Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit? Dan is alleen een paspoort of verblijfsvergunning geldig.
  • Een telefoon of tablet met de ABN AMRO app erop. Deze heeft u nodig voor de  , ook als u een afspraak op kantoor heeft.
  • Heeft u al een verzekering elders? Houd de polissen digitaal bij de hand. De polissen kunt u op een veilige manier digitaal uitwisselen met de adviseur via Internet Bankieren. De adviseur vraagt deze documenten tijdens de afspraak op.
Basis financieel adviesgesprek

Voor een basis financieel adviesgesprek heeft u onderstaande nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs
  • Een telefoon of tablet met de ABN AMRO app erop. Deze heeft u nodig voor de  , ook als u een afspraak op kantoor heeft.
  • ABN AMRO bankpas
  • DigiD
Voor een maatwerkadvies gesprek graag de volgende documenten toevoegen:
  • IB aangifte 2 jaar
  • Meest recente inkomensgegevens (salarisstrook of inkomstenoverzicht)
  • Indien zelfstandig jaarcijfers van de afgelopen 2 jaar
  • Gegevens van het aan te kopen/te verkopen pand
Financieel inzicht of Financieel Inzicht Extra

Uw ABN AMRO medewerker geeft u aan welke documenten u nodig heeft voor Financieel Inzicht of Financieel Inzicht Extra.

Op deze pagina helpen we u graag op weg bij het verzamelen van de benodigde documenten. U vindt op deze pagina per document een korte toelichting en waar u het document gemakkelijk vindt.

Vermogensbeheer

Welke documenten heeft u nodig voor een adviesgesprek over Vermogensbeheer? Dat hangt ervan af of u een particuliere klant of ondernemer bent.

• Bent u een particuliere klant? Breng dan de volgende documenten mee:

• Bent u ondernemer? Breng dan de volgende documenten mee:

  • Paspoort, Europese identiteitskaart of Nederlands verblijfsdocument; een kopie van één van deze documenten is niet toegestaan
  • Statuten (indien deze recentelijk zijn aangepast)
  • LEI* 
  • Meest recente jaarrekening (niet ouder dan 3 jaar)
  • (indien van toepassing) Volmacht Zakelijk

Wij vragen zelf vóór de afspraak uw Uittreksel KvK op.

*Bent u nog niet in het bezit van een LEI (Legal Entity Identifier)? Vraag deze dan tijdig aan bij de Kamer van Koophandel.

Lees de brochure 'Uw beleggersprofiel'

Heeft u een afspraak om een beleggersprofiel op te stellen of voor de jaarlijkse revisie van uw beleggersprofiel? Dan kunt u zich hierop voorbereiden door de brochure ‘Uw beleggersprofiel’ te lezen.

Nieuw is dat wij met u in gesprek gaan over uw duurzaamheidsvoorkeuren. In hoofdstuk 2 van de brochure leest u alles wat u hierover moet weten. 

Meer weten over Vermogensbeheer?

Lees meer over klant worden bij Vermogensbeheer of bekijk de veelgestelde vragen over Vermogensbeheer. U kunt ook de servicedesk bellen via 088 388 9779. 

Documenten per onderwerp

Hypotheekgesprek voorbereiden

In uw Persoonlijke Omgeving ziet u welke documenten u nodig heeft voor het oriëntatiegesprek of adviesgesprek. Ook kunt u in uw Persoonlijke Omgeving alvast uw documenten uploaden en delen met de adviseur, zo kan de adviseur zich goed voorbereiden op het gesprek.

Dagelijkse bankzaken

Wanneer u een afspraak heeft met een van onze adviseurs over uw dagelijkse bankzaken, heeft u het volgende nodig:

  • Een geldig paspoort, geldige identiteitskaart, verblijfsvergunning of rijbewijs. Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit? Dan is alleen een paspoort of verblijfsvergunning geldig.
  • Een telefoon of tablet met de ABN AMRO app erop. Deze heeft u nodig voor de  tijdens de afspraak, ook als u een afspraak op kantoor heeft.
  • Wanneer u een (gezamenlijke) rekening bij ons opent, vult de adviseur uw gegevens tijdens het gesprek in en laat deze aan u zien. U kunt deze dan controleren en eventueel nog aanpassen. Ook bespreekt u samen de productkenmerken. Aan het einde van uw afspraak worden de documenten voor u klaargezet, zodat u deze kunt ondertekenen. Lees alles nog een keer goed door en onderteken vervolgens de documenten. Als u heeft ondertekend, gaat de overeenkomst meteen in. De getekende documenten kunt u terugvinden in uw persoonlijke omgeving.
  • Meestal vindt ondertekening digitaal plaats. Dit kan via uw takenlijst in de ABN AMRO App / Internet bankieren, via www.ondertekenen.nl (iDIN) of via ZealiD. Wanneer u middels ZealiD ondertekent, vragen wij u om voorafgaand de afspraak de ZealiD app te downloaden én te registreren.
  • Lees meer over digitaal ondertekenen

Lening aanvragen of wijzigen

Voor het aanvragen of wijzigen van een lening heeft u het volgende nodig:

  • uw identiteitsbewijs: een geldig paspoort, geldige identiteitskaart, verblijfsvergunning of rijbewijs. Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit? Dan is alleen een paspoort of verblijfsvergunning geldig.
  • een telefoon of tablet met de ABN AMRO app erop. Deze heeft u nodig voor de  , ook als u een afspraak op kantoor heeft.
  • andere documenten, zoals uw inkomensgegevens. In onze handige checklist hebben wij voor u de benodigde documenten op een rij gezet. 
  • Wanneer u een lening aanvraagt of wijzigt, vindt ondertekening meestal digitaal plaats. Dit kan via uw takenlijst in de ABN AMRO App of Internet Bankieren met de e.dentifier of uw 5-cijferige code.

Verzekering aanvragen

Wilt u een verzekering aanvragen? Of uw bestaande verzekering wijzigen? Dan heeft u onderstaande nodig:

  • Identiteitsbewijs: Een geldig paspoort, geldige identiteitskaart, verblijfsvergunning of rijbewijs. Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit? Dan is alleen een paspoort of verblijfsvergunning geldig.
  • Een telefoon of tablet met de ABN AMRO app erop. Deze heeft u nodig voor de  , ook als u een afspraak op kantoor heeft.
  • Heeft u al een verzekering elders? Houd de polissen digitaal bij de hand. De polissen kunt u op een veilige manier digitaal uitwisselen met de adviseur via Internet Bankieren. De adviseur vraagt deze documenten tijdens de afspraak op.

Basis financieel adviesgesprek

Voor een basis financieel adviesgesprek heeft u onderstaande nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs
  • Een telefoon of tablet met de ABN AMRO app erop. Deze heeft u nodig voor de  , ook als u een afspraak op kantoor heeft.
  • ABN AMRO bankpas
  • DigiD
Voor een maatwerkadvies gesprek graag de volgende documenten toevoegen:
  • IB aangifte 2 jaar
  • Meest recente inkomensgegevens (salarisstrook of inkomstenoverzicht)
  • Indien zelfstandig jaarcijfers van de afgelopen 2 jaar
  • Gegevens van het aan te kopen/te verkopen pand

Financieel inzicht of Financieel Inzicht Extra

Uw ABN AMRO medewerker geeft u aan welke documenten u nodig heeft voor Financieel Inzicht of Financieel Inzicht Extra.

Op deze pagina helpen we u graag op weg bij het verzamelen van de benodigde documenten. U vindt op deze pagina per document een korte toelichting en waar u het document gemakkelijk vindt.

Vermogensbeheer

Welke documenten heeft u nodig voor een adviesgesprek over Vermogensbeheer? Dat hangt ervan af of u een particuliere klant of ondernemer bent.

• Bent u een particuliere klant? Breng dan de volgende documenten mee:

• Bent u ondernemer? Breng dan de volgende documenten mee:

  • Paspoort, Europese identiteitskaart of Nederlands verblijfsdocument; een kopie van één van deze documenten is niet toegestaan
  • Statuten (indien deze recentelijk zijn aangepast)
  • LEI* 
  • Meest recente jaarrekening (niet ouder dan 3 jaar)
  • (indien van toepassing) Volmacht Zakelijk

Wij vragen zelf vóór de afspraak uw Uittreksel KvK op.

*Bent u nog niet in het bezit van een LEI (Legal Entity Identifier)? Vraag deze dan tijdig aan bij de Kamer van Koophandel.

Lees de brochure 'Uw beleggersprofiel'

Heeft u een afspraak om een beleggersprofiel op te stellen of voor de jaarlijkse revisie van uw beleggersprofiel? Dan kunt u zich hierop voorbereiden door de brochure ‘Uw beleggersprofiel’ te lezen.

Nieuw is dat wij met u in gesprek gaan over uw duurzaamheidsvoorkeuren. In hoofdstuk 2 van de brochure leest u alles wat u hierover moet weten. 

Meer weten over Vermogensbeheer?

Lees meer over klant worden bij Vermogensbeheer of bekijk de veelgestelde vragen over Vermogensbeheer. U kunt ook de servicedesk bellen via 088 388 9779.