Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Dit moet u weten over Vermogensbeheer

Praktische informatie voor nieuwe klanten van Vermogensbeheer

Bij Vermogensbeheer staat ons team van gecertificeerde vermogensbeheerders klaar om u te ondersteunen. Hieronder leest u meer over klant worden van Vermogensbeheer.

Klant worden bij Vermogensbeheer? Deze stappen kunt u verwachten

  1. U ontvangt een persoonlijk beleggersprofiel

    In uw persoonlijk beleggersprofiel leest u hoe we uw doelen willen gaan bereiken en hoe haalbaar die doelen zijn. Ook vindt u hier het gekozen risicoprofiel en beleggingsmandaat. 

    De vermogensbeheerder schrijft ook een persoonlijke toelichting met wat u samen heeft besproken. Daaronder valt ook een overzicht van een mogelijke vermogensontwikkeling.

  2. U krijgt een overzicht van uw mogelijke vermogensontwikkeling

    Het overzicht van uw mogelijke vermogensontwikkeling is gebaseerd op uw inleg en uw gekozen risicoprofiel en is uitgesplitst in een goede markt, een verwachte markt en een slechte markt.
  3. We starten met Vermogensbeheer voor u

    Wanneer u akkoord bent met uw persoonlijk beleggersprofiel, tekenen we het contract. U kunt direct het afgestemde bedrag op uw Vermogensbeheer­rekening zetten. De beleggingsexperts gaan dan voor u aan de slag.

  4. U krijgt ieder kwartaal een rapportage

    In uw kwartaalrapportage ziet u een overzicht van uw beleggingen en uw resultaten. Ook ziet u hoe uw beleggingen hebben bijgedragen aan duurzame doelen .
  5. We houden een jaarlijkse bespreking over uw beleggingsportefeuille

    Jaarlijks bespreekt u met één van de vermogensbeheerders uit ons team uw behaalde resultaten en de verwachtingen in de markt. U bekijkt dan ook of het gekozen risicoprofiel en mandaat nog bij u passen, of dat het wenselijk is om hierin een wijziging te maken.

  6. U heeft contactmomenten wanneer u dat nodig vindt

    In een jaar kan er veel veranderen in uw privésituatie. Heeft u tussentijds behoefte aan contact met een vermogensbeheerder? Dat kan gewoon. Een van onze vermogensbeheerders maakt tijd voor u.

Vermogensbeheerder Koen Poppelaars

Hoe ziet dat gesprek eruit?

Vermogensbeheerder Koen Poppelaars vertelt in een interview hoe een eerste gesprek met hem eruitziet en hoe het contact daarna is.

Vrouw aan het bellen zittend aan tafel

Contact opnemen

U kunt rechtstreeks contact opnemen met een vermogensbeheerder of u kunt de servicedesk bellen via 088 388 9779. Zij kunnen u helpen met vragen over Vermogensbeheer of een afspraak voor u inplannen met een vermogensbeheerder.

De antwoorden op al uw vragen

Als u eenmaal klant bent bij Vermogensbeheer, hoe kunt u dan uw portefeuille en resultaten inzien? En hoe kunt u geld opnemen van uw Vermogensbeheerrekening? De antwoorden op deze en andere vragen vindt u in ons overzicht van veelgestelde vragen.

Beleggen kent risico’s. U kunt (een deel van) uw inleg verliezen.

Komt u er niet uit?

Mobiele telefoon bellen

U belt ons

Op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. Tegen lokaal tarief.
 
Bel 088 388 9779
Callcenter vrouw

Wij bellen u

Laat uw nummer achter en u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.
Laat uw nummer achter
Laptop

Maak een afspraak

Laat uw gegevens achter en u wordt gebeld om een afspraak in te plannen.

Komt u er niet uit?

Tekstballonnen

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Zo werkt het.

  • Direct antwoord
Callcenter vrouw

Bel ons direct

Bel ons met al uw vragen over Vermogensbeheer. Van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. 

Bel 088 388 9779

Laptop

Maak een afspraak

Laat uw gegevens achter en u wordt gebeld om een afspraak in te plannen.