Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Verzekering bekijken en wijzigen

Verzekering bekijken en wijzigen

Veelgestelde vragen

Uw pakketnummer staat op uw polis of vindt u in Internet Bankieren .

Als een naaste overlijdt, is dit een pijnlijk moment in uw leven. Er moet veel geregeld worden, terwijl uw hoofd daar niet naar staat. Als de overledene klant was bij ABN AMRO, is er een aantal dingen dat u moet doen en weten. Ook over de verzekeringen. De verzekeringen kunnen doorlopen op naam van de overgebleven partner, als deze al klant is van ABN AMRO én samenwoonde met de overledene op hetzelfde adres. De verzekeringen kunnen ook stopgezet worden. Meer informatie.

Is er geen overgebleven partner? Het kan zijn dat u de woning niet meteen verkoopt. De opstal- en inboedelverzekering mogen maximaal 2 jaar doorlopen. 

Heeft u een gezamenlijke rekening? Dan is één van u beiden de verzekeringsnemer. Alleen de verzekeringsnemer kan de verzekeringen bekijken in Internet Bankieren. Log in in Internet Bankieren en bekijk uw verzekeringen in uw productoverzicht.

Verhuist u naar het buitenland? Neem dan contact met ons op. Onze adviseurs helpen u verder.

U kunt uw incassodatum en incassorekeningnummer wijzigen via een adviseur. Neem hiervoor contact op met ons.

Persoonlijke hulp nodig? Bel ons

ABN AMRO

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
ABN AMRO

Bel via de app

Bel ons via de app. Dan kunnen wij u sneller helpen.
  • Makkelijker en sneller
Callcenter man

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.

Neem contact met ons op

ABN AMRO

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
  • Direct antwoord
ABN AMRO

Bel via de app

Bel ons via de app. Dan kunnen wij u sneller helpen.
  • Makkelijker en sneller
Callcenter man

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
  • Houd rekening met een langere wachttijd