Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Preferred Banking

Speciale aandacht voor uw ambitie

Welkom bij Preferred Banking, speciaal voor klanten van ABN AMRO die meer uit hun geld willen halen. Als Preferred Banking klant krijgt u persoonlijke aandacht, slimme inzichten en speciale extra's. Zodat uw geld met u meegroeit.

U krijgt automatisch Preferred Banking als u voldoet aan de criteria. Deze service is gratis en vrijblijvend.

Wat is Preferred Banking?

Deze service van ABN AMRO is er voor speciaal gewaardeerde klanten. Als Preferred Banking klant heeft u toegang tot snelle en persoonlijke contactopties, kennis en inzicht op maat en extra voordelen die bij uw leven passen. U kunt onbeperkt, gratis en vrijblijvend gebruikmaken van deze service.

ABN AMRO

COACH

Wilt u even overleggen met een expert? Een paar ideeën checken? Met COACH staan uw adviseurs dichtbij als u ze nodig heeft. Het team helpt u bij het maken van slimme (financiële) keuzes. En u heeft ze altijd binnen één klik te pakken.

  • Spar met de adviseurs van Team Preferred Banking
  • Sneller contact en exclusieve contactopties
  • Kijk samen naar het nu, en naar uw toekomst
  • Kosteloos en vrijblijvend
ABN AMRO

BENEFITS

U bent een speciaal gewaardeerde klant en daarom krijgt u meer. Zoals mooie extra’s en voordelen die het leven net wat makkelijker en leuker maken. Zowel binnen als buiten de bank.

  • Speciale aanbiedingen voor sport, kunst en cultuur in Nederland
  • Extra voordeel en upgrades bij geselecteerde bankproducten
ABN AMRO

SMART

Als Preferred Banking klant krijgt u toegang tot exclusieve artikelen, insights en tips. Over onderwerpen die nu spelen in uw leven, to the point en geverifieerd door onze experts. Zo wordt u nog slimmer met geld, in minder tijd.

Denk aan:

  • Video-update over pensioen
  • Interview over eerder stoppen met werken
  • Podcast over ondernemen
  • Aandachtspunten bij het verhuren van uw woning
  • Tips & tools voor uw financiële planning

FAQ

Wat is Preferred Banking?

Preferred Banking is een service van ABN AMRO. Speciaal voor klanten die we snel en persoonlijk contact, extra kennis en meer voordeel willen bieden. 

Wilt u overleggen over een financiële vraag? Ontdek COACH. Wilt u snel meer financiële kennis? Neem een kijkje op SMART. En bent u benieuwd naar uw speciale voordelen? U vindt ze op BENEFITS.

Voor wie is het en wat zijn de criteria?

Preferred Banking is voor speciaal gewaardeerde klanten van ABN AMRO die voldoen aan de criteria: klanten van ABN AMRO die 18 jaar of ouder zijn, woonachtig in Nederland, en structureel € 100.000 - € 500.000 tot hun beschikking hebben en/of maandelijks minimaal een bepaald bedrag* ontvangen op een privérekening bij ABN AMRO.

Voldoet u aan de criteria, maar heeft u nog geen uitnodiging ontvangen? Geen zorgen. De uitnodigingen worden gedurende een introductieperiode van een aantal maanden verstuurd. Zodat we nieuwe Preferred Banking klanten zo goed mogelijk kunnen introduceren en van dienst kunnen zijn. Uw uitnodiging kan iets langer op zich laten wachten, maar komt vanzelf uw kant op.

Leeftijd 1 persoon 2 personen**
> 35 jaar € 5.000 € 6.500
30 - 34 jaar € 4.500 € 6.000
25 - 29 jaar € 3.750 € 5.000
18 - 24 jaar € 3.000 € 4.000

*Maandelijks minimaal te ontvangen (netto)bedrag per leeftijd en type huishouden.
**Twee personen > 18 jaar woonachtig op hetzelfde adres in Nederland die beiden een privérekening en/of een gedeelde rekening hebben bij ABN AMRO.

Wat kost het?

De service is kosteloos en vrijblijvend. U hoeft niets te betalen en zit nergens aan vast.
Hoe werkt het?

Geselecteerde klanten kunnen onbeperkt profiteren van de service. Met Preferred Banking heeft u direct toegang tot de exclusieve contactopties (COACH), artikelen (SMART) en voordelen (BENEFITS). Via de maandelijkse mail houden we u op de hoogte van de service en de voordelen.

Via de webpagina's heeft u toegang tot alle onderdelen van Preferred Banking. In de toekomst krijgt u ook in de ABN AMRO app en Internet Bankieren toegang tot onderdelen van Preferred Banking.

Hoe controleer ik of ik alle voordelen kan ontvangen?

U ontvangt een uitnodiging via de mail en post. U scant de QR-code (in de brief) of klikt op de link (in de e-mail), daarna volgt u de stappen om uw gegevens te bevestigen. Zo weet u zeker dat u alle voordelen kunt ontvangen.

Ongeveer één keer per maand ontvangt u een mail met nieuws over de service en de voordelen. Deze mail ontvangt u op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Via onderstaande link kunt u controleren of het bij ons bekende e-mailadres correct is. Indien dit niet zo is, kunt u het direct wijzigen.

Hoe kan ik Preferred Banking klant worden?

Klanten van ABN AMRO die aan de criteria voldoen, worden automatisch uitgenodigd voor Preferred Banking.

Voldoet u aan de criteria, maar heeft u nog geen uitnodiging ontvangen? Geen zorgen. De uitnodigingen worden gedurende een introductieperiode van een aantal maanden verstuurd. Zodat we nieuwe Preferred Banking klanten zo goed mogelijk kunnen introduceren en van dienst kunnen zijn. Uw uitnodiging kan iets langer op zich laten wachten, maar komt vanzelf uw kant op.

Wordt Preferred Banking automatisch verlengd?

De service wordt elk jaar verlengd als u nog voldoet aan de criteria. U ontvangt ruim van tevoren een update over de verlenging.
En als ik er geen gebruik van wil maken?

U heeft recht op deze dienstverlening, maar u kunt er altijd voor kiezen om er geen gebruik van te maken. U kunt zich niet uitschrijven bij Preferred Banking. De service wordt u gratis en vrijblijvend aangeboden. U mag dus onbeperkt gebruikmaken van de voordelen van Preferred Banking.

Ongeveer één keer per maand ontvangt u een mail met nieuws over de service en de voordelen. Wilt u deze mail niet ontvangen? Dan schrijft u zich onderaan de mail uit. Let op: u ontvangt dan geen ‘tips’ mails meer van ABN AMRO.

Vragen en contact

Heeft u vragen over de service? Lees dan de veelgestelde vragen . Heeft u een financiële vraag en wilt u gebruikmaken van de speciale contactopties van Preferred Banking? Ga dan naar COACH.

FAQ

Wat is Preferred Banking?

Preferred Banking is een service van ABN AMRO. Speciaal voor klanten die we snel en persoonlijk contact, extra kennis en meer voordeel willen bieden. 

Wilt u overleggen over een financiële vraag? Ontdek COACH. Wilt u snel meer financiële kennis? Neem een kijkje op SMART. En bent u benieuwd naar uw speciale voordelen? U vindt ze op BENEFITS.

Voor wie is het en wat zijn de criteria?

Preferred Banking is voor speciaal gewaardeerde klanten van ABN AMRO die voldoen aan de criteria: klanten van ABN AMRO die 18 jaar of ouder zijn, woonachtig in Nederland, en structureel € 100.000 - € 500.000 tot hun beschikking hebben en/of maandelijks minimaal een bepaald bedrag* ontvangen op een privérekening bij ABN AMRO.

Voldoet u aan de criteria, maar heeft u nog geen uitnodiging ontvangen? Geen zorgen. De uitnodigingen worden gedurende een introductieperiode van een aantal maanden verstuurd. Zodat we nieuwe Preferred Banking klanten zo goed mogelijk kunnen introduceren en van dienst kunnen zijn. Uw uitnodiging kan iets langer op zich laten wachten, maar komt vanzelf uw kant op.

Leeftijd 1 persoon 2 personen**
> 35 jaar € 5.000 € 6.500
30 - 34 jaar € 4.500 € 6.000
25 - 29 jaar € 3.750 € 5.000
18 - 24 jaar € 3.000 € 4.000

*Maandelijks minimaal te ontvangen (netto)bedrag per leeftijd en type huishouden.
**Twee personen > 18 jaar woonachtig op hetzelfde adres in Nederland die beiden een privérekening en/of een gedeelde rekening hebben bij ABN AMRO.

Wat kost het?

De service is kosteloos en vrijblijvend. U hoeft niets te betalen en zit nergens aan vast.

Hoe werkt het?

Geselecteerde klanten kunnen onbeperkt profiteren van de service. Met Preferred Banking heeft u direct toegang tot de exclusieve contactopties (COACH), artikelen (SMART) en voordelen (BENEFITS). Via de maandelijkse mail houden we u op de hoogte van de service en de voordelen.

Via de webpagina's heeft u toegang tot alle onderdelen van Preferred Banking. In de toekomst krijgt u ook in de ABN AMRO app en Internet Bankieren toegang tot onderdelen van Preferred Banking.

Hoe controleer ik of ik alle voordelen kan ontvangen?

U ontvangt een uitnodiging via de mail en post. U scant de QR-code (in de brief) of klikt op de link (in de e-mail), daarna volgt u de stappen om uw gegevens te bevestigen. Zo weet u zeker dat u alle voordelen kunt ontvangen.

Ongeveer één keer per maand ontvangt u een mail met nieuws over de service en de voordelen. Deze mail ontvangt u op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Via onderstaande link kunt u controleren of het bij ons bekende e-mailadres correct is. Indien dit niet zo is, kunt u het direct wijzigen.

Hoe kan ik Preferred Banking klant worden?

Klanten van ABN AMRO die aan de criteria voldoen, worden automatisch uitgenodigd voor Preferred Banking.

Voldoet u aan de criteria, maar heeft u nog geen uitnodiging ontvangen? Geen zorgen. De uitnodigingen worden gedurende een introductieperiode van een aantal maanden verstuurd. Zodat we nieuwe Preferred Banking klanten zo goed mogelijk kunnen introduceren en van dienst kunnen zijn. Uw uitnodiging kan iets langer op zich laten wachten, maar komt vanzelf uw kant op.

Wordt Preferred Banking automatisch verlengd?

De service wordt elk jaar verlengd als u nog voldoet aan de criteria. U ontvangt ruim van tevoren een update over de verlenging.

En als ik er geen gebruik van wil maken?

U heeft recht op deze dienstverlening, maar u kunt er altijd voor kiezen om er geen gebruik van te maken. U kunt zich niet uitschrijven bij Preferred Banking. De service wordt u gratis en vrijblijvend aangeboden. U mag dus onbeperkt gebruikmaken van de voordelen van Preferred Banking.

Ongeveer één keer per maand ontvangt u een mail met nieuws over de service en de voordelen. Wilt u deze mail niet ontvangen? Dan schrijft u zich onderaan de mail uit. Let op: u ontvangt dan geen ‘tips’ mails meer van ABN AMRO.

Vragen en contact

Heeft u vragen over de service? Lees dan de veelgestelde vragen . Heeft u een financiële vraag en wilt u gebruikmaken van de speciale contactopties van Preferred Banking? Ga dan naar COACH.