Altijd vervelend als u uw betaalpas kwijt bent, of als uw pas gestolen is. Gelukkig kunt u snel uw betaalpas blokkeren en een nieuwe aanvragen. Of deblokkeren als uw pas weer terecht is, dan kunt u 'm direct weer gebruiken. U regelt het allemaal simpel zelf in de ABN AMRO App.
Soms moet u een groot bedrag pinnen of een grote betaling doen in een winkel. Uw paslimiet wijzigen is simpel. U kunt ook uw daglimiet wijzigen voor betalingen zonder e.dentifier. Dat kan een tijdelijke verhoging zijn als u dat veiliger vindt.
Bent u verhuisd? Vergeet dan niet om uw nieuwe adres door te geven. Wijzig uw adres, e-mailadres of telefoonnummer simpel zelf in de ABN AMRO app.
Wilt u het saldo, de rente of de looptijd van uw bouwdepot weten? Of extra aflossen op uw hypotheek? Online kunt u via 'Mijn Hypotheek' simpel zelf uw hypotheek beheren.
Onze chatbot Anna geeft automatisch direct antwoord op uw vragen en kan helpen met veel bankzaken. Dag en nacht, zonder wachttijd. Komt ze er niet uit? Tijdens onze openingstijden kan een echte medewerker het gesprek altijd overnemen.
Als u ons belt vanuit de ABN AMRO app, weten we meteen wie u bent én over welk onderwerp u een vraag heeft. En: u hoeft geen nummer meer in te toetsen. Da's handig!
Weten wat er allemaal mogelijk is met de ABN AMRO App? Er kan meer dan u denkt. Lees de tips voor de meest gebruikte of handigste functies. En bekijk waar u alles kunt vinden.