Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Bel ons vanuit de app

Dat is snel en veilig

Bellen vanuit de app

Dit vinden klanten er handig aan:

  • Geen nummer intoetsen, geen belmenu
  • Direct bij de juiste afdeling
  • Vooraf zien wat de geschatte wachttijd is

Als u ons belt vanuit de ABN AMRO app op uw telefoon, belt u direct naar onze klantenservice. Dat gaat sneller dan normaal. Want u hoeft het nummer niet meer in te toetsen en u slaat het telefonische keuzemenu over. En omdat u bent ingelogd, zien we meteen wie u bent. Een veilig idee! 

Zo werkt het

1. Open de app en log in
Heeft u de app nog niet? Download de app.

Bellen vanuit de app - log in
5. Bekijk de verwachte wachttijd en bel ons
  • U kunt met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur 
  • U ziet de geschatte wachttijd voor het onderwerp dat u heeft gekozen 
  • Tik op 'Bel ons'
  • Komt het u niet uit? Bel dan op een later moment

Goed om te weten: als u ons belt vanuit de app, betaalt u de . Deze zijn hetzelfde als wanneer u ons telefoonnummer op de normale manier belt.

Mocca overzicht

Zo werkt het

1. Open de app en log in

Heeft u de app nog niet? Download de app.

Bellen vanuit de app - log in

2. Tik op het help-icoontje onderin het scherm

Bellen vanuit de app - Klik op icoontje

3. Scrol naar beneden en tik op 'Bel met ons'

Bellen vanuit de app - bel de klantenservice

4. Kies waar uw vraag over gaat

Bellen vanuit de app - kies uw onderwerp

5. Bekijk de verwachte wachttijd en bel ons

  • U kunt met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur 
  • U ziet de geschatte wachttijd voor het onderwerp dat u heeft gekozen 
  • Tik op 'Bel ons'
  • Komt het u niet uit? Bel dan op een later moment

Goed om te weten: als u ons belt vanuit de app, betaalt u de . Deze zijn hetzelfde als wanneer u ons telefoonnummer op de normale manier belt.

Mocca overzicht

Veelgestelde vragen

U kunt met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten. U kunt uw vraag dan aan Chatbot Anna stellen. Zij kan bij veel bankzaken dag en nacht helpen en heeft misschien antwoord op uw vraag. 

Als u een onderwerp heeft gekozen, ziet u een schatting van de wachttijd. Houd er rekening mee dat dit langer of korter kan duren dan is aangegeven.

Wilt u niet wachten? Chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen (op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur).

Als u ons belt vanuit de app, belt u ons vanuit de beveiligde omgeving van de app. De app krijgt elke twee weken een software-update en gebruikt de nieuwste beveiliging. Zo zorgen we ervoor dat uw gegevens beschermd blijven. Omdat u geen nummer in hoeft te toetsen, kunt u zich daar niet per ongeluk in vergissen. Zo weet u zeker dat u contact met ons heeft. En omdat u bent ingelogd als u ons belt, weten wij ook zeker dat we u aan de lijn hebben. Wel zo prettig!

Nee, dat is helaas niet mogelijk. U kunt ons vanuit het buitenland natuurlijk wel bellen op de 'gewone' manier. Bekijk ons overzicht met telefoonnummers.
In de app vindt u hiervoor op het openingsscherm een aantal tips, die u zonder inloggen kunt lezen:

Leest u deze pagina op uw computer? Dan gaat bellen vanuit de app ook heel makkelijk als u deze   scant:

Scan de code en bel ons direct vanuit de app

Zo werkt het:

  1. Open de ABN AMRO app
  2. Tik op de QR-scanner linksboven
  3. Richt de camera van uw telefoon op de QR-code. Lukt het niet? Houd dan de camera iets dichterbij of juist verderaf. 
  4. Volg de stappen op uw telefoon
  5. Log in en kies het onderwerp waar u over belt
  6. Daarna ziet u de geschatte wachttijd. Tik dan op 'Bel ons'
U scant onze QR-codes met de ABN AMRO app. Als een code niet juist is of niet van onszelf is, opent de app deze niet. Een veilig idee!
Als u ons belt vanuit de app betaalt u de .