Is uw betaalpas kwijt of gestolen? Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is. Gelukkig kunt u snel uw betaalpas blokkeren. En meteen een vervangende pas aanvragen. U kunt het allemaal zelf doen in de app of Internet Bankieren.
Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? U kunt ook via chat uw betaalpas laten blokkeren. In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent.
Open de app en kies in de balk bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies de betaalpas en tik op blokkeren.
Log in met de QR-code en de ABN AMRO app. Of gebruik een extra pas of de pas van uw gezamenlijke rekening om in te loggen.
Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Na identificatie helpt een medewerker u met blokkeren.
Met uw iPhone, Android-telefoon of smart watch kunt u altijd makkelijk contactloos betalen, zonder betaalpas. Betalen werkt hetzelfde als betalen met uw pas. U houdt uw telefoon of smart watch tegen de betaalautomaat.
Betalen of geld opnemen kan ook met een creditcard, ook in het buitenland. Let op: contant geld opnemen met uw creditcard kost minimaal € 4,50 per opname.