Jammer dat u uw rekening bij ons wilt opzeggen. Maar we helpen u natuurlijk graag op weg. Lees hoe u uw particuliere betaal- of spaarrekening opzegt.
U ontvangt een bevestiging van uw opzegging per e-mail.
U ontvangt een bevestiging van uw opzegging per e-mail.
De meeste spaarrekeningen bij ABN AMRO kunt u dagelijks opzeggen via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Dit geldt ook voor de Beleggers Spaarrekening.
Let op: zonder betaalrekening kunt u geen geld meer opnemen van uw spaarrekening. Behoud daarom minimaal één betaalrekening bij ABN AMRO.
Heeft u een Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening? Dan kunt u uw spaarrekening alleen opzeggen via Beeldbankieren. U maakt makkelijk zelf een afspraak met een adviseur. Heeft u niet de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem in dat geval telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken.
Een gezamenlijke rekening zegt u makkelijk zelf op via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Opzeggen kan door één van de rekeninghouders worden gedaan. Lukt het online niet? Neem dan contact met ons op .
Wilt u of uw partner het huidige rekeningnummer van de gezamenlijke rekening houden? Maak dan een afspraak met een adviseur via Beeldbankieren om de bevoegdheden en de betaalpassen van de rekening te wijzigen.
Zegt u uw gezamenlijke rekening op door een scheiding? Bekijk welke dagelijkse bankzaken bij een scheiding u nog meer kunt regelen.
U kunt een Jongerengroeirekening dagelijks opzeggen via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Zegt u uw eigen laatste betaalrekening op en heeft uw kind een Jongerengroeirekening die is gekoppeld aan deze rekening? Dan kunt u hier niet meer bij om de instellingen te veranderen.
Woont u in het buitenland en heeft u geen toegang tot Internet Bankieren? Dan kunt u uw rekening opzeggen via het ophefformulier. Download het ophefformulier en de instructies.
Wilt u uw betaal- of spaarrekening opzeggen en heeft u niet de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem dan telefonisch contact met ons op , dan helpen we u graag verder.