Lukt het niet om de QR-code te scannen? Wacht totdat de code die u nu ziet verlopen is. Druk hierna op het pijltje voor een nieuwe. Alsnog niet gelukt? Kijk of u het scherm van uw laptop of pc helderder kunt maken. Uw app updaten op uw telefoon of tablet kan ook helpen.
Wilt u een andere identificatiecode kiezen? Deze kunt u wijzigen als u uw huidige code weet. Bent u uw identificatiecode vergeten? Dan moet u de app opnieuw activeren op uw toestel. Ook als u drie keer de verkeerde code heeft ingetikt, activeert u de app opnieuw. Hierna kunt u een nieuwe code kiezen.
Heeft u uw betaalpas per ongeluk geblokkeerd? Heel vervelend, maar het overkomt iedereen wel eens. Gelukkig kunt u simpel zelf uw pas deblokkeren in de ABN AMRO app. Ga naar Betalen > Betaalpassen. Selecteer de juiste betaalpas en tik op Deblokkeren.
Of via Internet Bankieren: ga naar Zelf regelen > Betaalpas > Betaalpas (de)blokkeren. Hier leest u meer informatie over wat u zelf kunt doen.