Als u zelf de pas geblokkeerd heeft, kunt u deze ook weer zelf deblokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies de betaalpas en tik op blokkeren.
Heeft u de app niet? Ga dan in Internet Bankieren naar 'Zelf regelen' en kies 'deblokkeren' onder uw betaalpas. Dit is alleen mogelijk als u nog kunt inloggen. Bijvoorbeeld met een extra pas van uw gezamelijke rekening.
Bel dan met onze klantenservice. We helpen u graag verder.
Vaak kunt u gewoon zelf uw pas deblokkeren via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Online deblokkeren kan als:
Deblokkeer dan uw pas via Internet Bankieren. Hier heeft u een andere pas voor nodig (bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening) die gekoppeld is aan uw betaalrekening.
Lukt het niet online? Neem dan contact met ons op .
In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Daarna helpt een van onze medewerkers u verder met het deblokkeren van uw pas.
Deze hoeft u niet te deblokkeren. Een nieuwe betaalpas moet u activeren via de telefoon met de code in de brief. Een vervangende betaalpas kunt u activeren door te pinnen bij een geldautomaat of in een winkel (uw pincode blijft hetzelfde).