Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Betaalpas blokkeren via Internet Bankieren

Bent u uw betaalpas verloren of is deze gestolen? Dan is het verstandig uw pas zo snel mogelijk te blokkeren. 

 
  • Bent u uw betaalpas kwijt? Dan heeft u een andere pas nodig om in te loggen. Bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening die gekoppeld is aan uw betaalrekening. 
  • Heeft u geen extra betaalpas? Blokkeer uw pas dan in de ABN AMRO app.
  • Heeft u geen ABN AMRO app? Neem dan contact met ons op .
 
Stap 1 - Ga naar www.abnamro.nl en klik rechtsboven op de gele button Inloggen.

Stap 1: Log in

Ga naar www.abnamro.nl en log in met een andere betaalpas en e.dentifier of met de QR-code via uw mobiel als u de ABN AMRO app heeft.

-

Stap 2: Klik op ‘Zelf regelen’ in het menu

 
-

Stap 3: Klik op Betaalpas (de)blokkeren

-

Stap 4: Klik op het icoon Blokkeren

 
-

Stap 5: Controleer de gegevens

Controleer of u de juiste pas blokkeert door het rekeningnummer en het pasnummer te checken. Vul uw telefoonnummer in om een bevestiging via sms te ontvangen (optioneel).

-

Stap 6: Klik op Blokkeren

 
-

Stap 7: Uw pas is geblokkeerd

Stap 8: Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit.

Stap 8: Log uit

Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit.