Bent u uw betaalpas verloren of is deze gestolen? Dan is het verstandig uw pas zo snel mogelijk te blokkeren.
Bent u uw betaalpas kwijt? Dan heeft u een andere pas nodig om in te loggen. Bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening die gekoppeld is aan uw betaalrekening.
Heeft u geen extra betaalpas? Blokkeer uw pas dan in de ABN AMRO app.
Ga naar www.abnamro.nl en log in met een andere betaalpas en e.dentifier of met de QR-code via uw mobiel als u de ABN AMRO app heeft.
Stap 2: Klik op ‘Zelf regelen’ in het menu
Stap 3: Klik op Betaalpas (de)blokkeren
Stap 4: Klik op het icoon Blokkeren
Stap 5: Controleer de gegevens
Controleer of u de juiste pas blokkeert door het rekeningnummer en het pasnummer te checken. Vul uw telefoonnummer in om een bevestiging via sms te ontvangen (optioneel).
Stap 6: Klik op Blokkeren
Stap 7: Uw pas is geblokkeerd
Stap 8: Log uit
Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit.