Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Hulp nodig bij uw bankzaken?

Kom in contact met een Financiële zorgcoach

Komt u er niet helemaal uit met uw bankzaken? Omdat u bijvoorbeeld moeite heeft met lezen, weinig ervaring heeft met digitaal bankieren of door een medische aandoening niet meer alles zelf kunt? De Financiële zorgcoach helpt u graag op weg. Via telefoon, Beeldbankieren of bij u thuis.

Hoe werkt het?

Eén
Twee
Drie

Bel de klantenservice

Bel ons  op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.30 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen gesloten.

Maak een afspraak

Onze klantenservice helpt u bij het maken van een afspraak met de Financiële zorgcoach.

De Financiële zorgcoach neemt contact met u op

De Financiële zorgcoach belt u op het afgesproken tijdstip.

Eén

Bel de klantenservice

Bel ons  op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.30 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen gesloten.

Twee

Maak een afspraak

Onze klantenservice helpt u bij het maken van een afspraak met de Financiële zorgcoach.

Drie

De Financiële zorgcoach neemt contact met u op

De Financiële zorgcoach belt u op het afgesproken tijdstip.

Meer informatie

Wat doet de Financiële zorgcoach?

De Financiële zorgcoach is er voor klanten die hulp nodig hebben bij zijn of haar bankzaken. Bijvoorbeeld omdat u weinig ervaring heeft met digitaal bankieren of omdat u hier meer over wilt weten. Of omdat u extra hulp nodig heeft, bijvoorbeeld omdat u moeite heeft met lezen of omdat het op dit moment niet lukt door omstandigheden zoals ziekte.
 

Via ons Contact Center  maakt u een afspraak met een Financiële zorgcoach. De Financiële zorgcoach belt u op het afgesproken tijdstip. Tijdens de telefonische afspraak wordt de tijd genomen om u verder op weg te helpen. Is er meer tijd nodig of is het niet mogelijk om het telefonisch af te handelen? Dan maakt de Financiële zorgcoach een afspraak met u via Beeldbankieren of bij u thuis. 

Tijdens de afspraak kunt u de Financiële zorgcoach herkennen aan de bedrijfskleding van ABN AMRO. Tijdens de afspraak bij u thuis mag u altijd vragen of de Financiële zorgcoach zich wil identificeren.

Waarover kunt u bellen?

Onze adviseur en de Financiële zorgcoach helpen u verder op weg met uw dagelijkse bankzaken, bijvoorbeeld:

  • iemand machtigen voor uw betaalrekening, bijvoorbeeld uw kinderen of een ander familielid
  • een extra rekening of betaalpas aanvragen
  • uitleggen hoe Beeldbankieren, Internet Bankieren of de ABN AMRO app werken
  • informatie geven over een testament of notariële volmacht
Ook voor mantelzorgers en begeleiders

Bent u mantelzorger, begeleider of familie van iemand die extra hulp nodig heeft? Bel ons gerust  en krijg als u dat wilt hulp van een Financiële zorgcoach.

Kosten

Hulp van de Financiële zorgcoach is gratis.

Meer informatie

Wat doet de Financiële zorgcoach?

De Financiële zorgcoach is er voor klanten die hulp nodig hebben bij zijn of haar bankzaken. Bijvoorbeeld omdat u weinig ervaring heeft met digitaal bankieren of omdat u hier meer over wilt weten. Of omdat u extra hulp nodig heeft, bijvoorbeeld omdat u moeite heeft met lezen of omdat het op dit moment niet lukt door omstandigheden zoals ziekte.
 

Via ons Contact Center  maakt u een afspraak met een Financiële zorgcoach. De Financiële zorgcoach belt u op het afgesproken tijdstip. Tijdens de telefonische afspraak wordt de tijd genomen om u verder op weg te helpen. Is er meer tijd nodig of is het niet mogelijk om het telefonisch af te handelen? Dan maakt de Financiële zorgcoach een afspraak met u via Beeldbankieren of bij u thuis. 

Tijdens de afspraak kunt u de Financiële zorgcoach herkennen aan de bedrijfskleding van ABN AMRO. Tijdens de afspraak bij u thuis mag u altijd vragen of de Financiële zorgcoach zich wil identificeren.

Waarover kunt u bellen?

Onze adviseur en de Financiële zorgcoach helpen u verder op weg met uw dagelijkse bankzaken, bijvoorbeeld:

  • iemand machtigen voor uw betaalrekening, bijvoorbeeld uw kinderen of een ander familielid
  • een extra rekening of betaalpas aanvragen
  • uitleggen hoe Beeldbankieren, Internet Bankieren of de ABN AMRO app werken
  • informatie geven over een testament of notariële volmacht

Ook voor mantelzorgers en begeleiders

Bent u mantelzorger, begeleider of familie van iemand die extra hulp nodig heeft? Bel ons gerust  en krijg als u dat wilt hulp van een Financiële zorgcoach.

Kosten

Hulp van de Financiële zorgcoach is gratis.

Verhalen uit de praktijk

Lees hoe klanten zelf digitaal aan de slag gingen met hun bankzaken met hulp van de Financiële zorgcoach. En leer meer over de verschillende werkzaamheden in de eigen verhalen van onze Financiële zorgcoaches.

Ook interessant

Veilig bankieren

We doen er alles aan om u zo veilig mogelijk te laten bankieren. Natuurlijk kunt u zelf ook veel doen. Lees hoe u fraude kunt herkennen en voorkomen.

Meer over veilig bankieren

Starten met online bankieren

Is bankieren via de computer of telefoon voor u niet zo vanzelfsprekend? Met onze instructies en cursussen kunt u in uw eigen tempo leren Internet Bankieren en werken met de ABN AMRO app.

Starten met online bankieren

Hulp bij uw bankzaken

Lees op welke manieren u nog meer hulp kunt krijgen bij uw bankzaken. Zoals handleidingen, uitlegvideo's en informatie over hoe u iemand anders machtigt om uw bankzaken te regelen.

Komt u er niet uit?

Callcenter man

Bel de Seniorenlijn

Bel de Seniorenlijn. Op werkdagen van 8.00 - 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.

Hulp met de PasPakker

Moeite met het vastpakken van uw betaalpas uit de geldautomaat? De PasPakker maakt het makkelijk.

Beeldbankieren op laptop

We staan voor u klaar

Op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur telefonisch en via chat. We helpen u graag verder op onze pagina Service en Contact.

Komt u er niet uit?

Callcenter man

Bel de Seniorenlijn

Bel de Seniorenlijn. Op werkdagen van 8.00 - 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.

Hulp met de PasPakker

Moeite met het vastpakken van uw betaalpas uit de geldautomaat? De PasPakker maakt het makkelijk.

Beeldbankieren op laptop

We staan voor u klaar

Op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur telefonisch en via chat. We helpen u graag verder op onze pagina Service en Contact.