Met de e.dentifier kunt u inloggen in Internet Bankieren en opdrachten bevestigen in Internet Bankieren en de ABN AMRO app.
Een aantal opdrachten moet u altijd bevestigen met uw e.dentifier. Bijvoorbeeld als u een buitenlandoverboeking doet via Internet Bankieren of uw telefoon registreert in de ABN AMRO app.
Wilt u inloggen in Internet Bankieren met de e.dentifier? Lees wat u kunt doen, onder 'Zo logt u in met de e.dentifier'.
Wilt u een overboeking of een iDEAL-betaling bevestigen met uw e.dentifier? Bekijk de uitleg
Het is beter voor het milieu als we minder e.dentifiers maken en versturen. Kijk dus eerst of u een e.dentifier kunt lenen van iemand in uw omgeving, of gebruik de ABN AMRO app. Vaak heeft u geen e.dentifier meer nodig en is er een snellere oplossing.
Als u uw betaalpas in de e.dentifier stopt, verschijnt een menu met cijfertoetsen. Druk op '1. Inloggen' voor inloggen en '2. Verzend opdr.' voor het verzenden van uw betalingen. Knop 3 gebruikt u om gegevens te controleren, bijvoorbeeld als u instellingen wijzigt van de rekening van uw kind en knop 4 als u uw limiet wijzigt in Internet Bankieren. Gebruikt u liever de Engelse versie? Druk op OK en kies voor '7. Kies Engels'. De knoppen 6 en 7 van de e.dentifier kunt u niet (meer) gebruiken.
Ziet u een foutmelding op uw e.dentifier? Bekijk hieronder wat de foutmelding betekent en wat u hieraan kunt doen.
De e.dentifier software is ontwikkeld voor klanten die zakelijk Internet Bankieren gebruiken. Bankiert u niet zakelijk? Gebruik de e.dentifier dan gewoon los, dus zonder software of usb-kabel.
We raden u ook aan om de e.dentifier software te verwijderen. Zo voorkomt u mogelijke problemen bij het installeren van software-updates.
TIP! Heeft u de ABN AMRO App? Wist u dat u ook heel eenvoudig kunt inloggen in Internet Bankieren met een QR-code?