Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Mobiel Bankieren app

Kent u deze voordelen al?

  • Veilig en eenvoudig inloggen in Internet Bankieren
  • Snel geholpen worden bij bellen vanuit de app  
  • Direct zelf uw betaalpas (de)blokkeren  
ABN AMRO

Ontdek de ABN AMRO app

Leer de app beter kennen

Mobiel Bankieren app

Kent u deze voordelen al?

  • Veilig en eenvoudig inloggen in Internet Bankieren
  • Snel geholpen worden bij bellen vanuit de app  
  • Direct zelf uw betaalpas (de)blokkeren  
ABN AMRO

Veilig inloggen in Internet Bankieren

Bankiert u liever op uw laptop of PC? De ABN AMRO app is de makkelijkste manier om veilig in te loggen in Internet Bankieren. Scan de QR-code op het inlogscherm met uw telefoon of tablet. Daarna bankiert u verder zoals u gewend bent. 

ABN AMRO

Sneller geholpen als u belt vanuit de app

Hulp nodig bij uw bankzaken en wilt u een medewerker spreken? Bel ons vanuit de ABN AMRO app. Zo zien we meteen dat u het bent en wordt u het snelst geholpen. U spreekt direct de juiste afdeling en hoeft nooit meer naar ons nummer te zoeken, wel zo prettig. 

In deze situaties is de ABN AMRO app ook handig

Bij verlies van uw betaalpas

Betaalpas kwijt of gestolen? Of toetst u drie keer de verkeerde pincode in? Blokkeer of deblokkeer zelf direct uw betaalpas in de ABN AMRO app.

Zo blokkeert u uw betaalpas

Bij een grote aankoop

Soms wilt u een grote aankoop doen of een hoger bedrag overmaken. U kunt dan eenvoudig zelf (tijdelijk) uw betaallimiet verhogen in de app.

Zo wijzigt u uw betaallimiet

Op reis

Op reis kan het fijn zijn om toch bij uw bankzaken te kunnen. Bijvoorbeeld bij onverwachte kosten, of als uw betaalpas wordt gestolen.

Bekijk alle voordelen van de app

Wat u misschien nog meer wilt weten

Moet ik bankieren met de app?

Bankieren met uw telefoon hoeft zeker niet. Er zijn genoeg klanten die de app alleen gebruiken voor inloggen in Internet Bankieren. Zo kunt u de app dus ook zien: als vervanger voor de e.dentifier.

Telefoon kwijt of gestolen, en nu?

Uw app is goed beveiligd met uw identificatiecode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Daar kan niet zo snel iemand in. We raden u wel aan om uw toestelregistratie voor de app te verwijderen. Dat kunt u zelf doen in Internet Bankieren.

Met de app bankiert u veilig

Twijfelt u nog over de veiligheid van de app? Lees dan de 4 redenen waarom u de app kunt vertrouwen. Bekijk ook de video waarin onze collega Sjoerd de meestgestelde vragen over de app en veiligheid beantwoordt.

Introductievideo begin online

Wilt u hulp met de app?

We bieden u graag extra hulp. U kunt bijvoorbeeld onze hulpvideo's bekijken, over onderwerpen als inloggen met de app of het overboeken van geld. Of volg onze app cursus: leer hoe u veilig bankiert, uw pas blokkeert, belt vanuit de app en meer. Gewoon vanuit huis.

Gloeilamp

Veelgestelde vragen

Met de ABN AMRO app regelt u uw bankzaken op uw mobiele telefoon. U kunt er ook mee inloggen in Internet Bankieren. U downloadt de app op uw mobiele telefoon of tablet. Komt u er niet uit? We helpen u op weg bij het downloaden en installeren.
Nee, u kunt gewoon blijven bankieren op uw PC of laptop. Het enige verschil is dat u niet de e.dentifier, maar de ABN AMRO app gebruikt voor inloggen in Internet Bankieren. U kunt natuurlijk wel bankieren met de app, maar het hoeft niet. Meer informatie over inloggen met de app vindt u hier.

Nee, als u uw telefoon bent verloren, kunnen anderen niet bij uw bankzaken. De ABN AMRO app is goed beveiligd met uw identificatiecode, vingerafdruk (Android), Touch ID of Face ID (iOS). We raden u wel aan om uw toestelregistratie voor de app te verwijderen. Dit kunt u zelf doen in Internet Bankieren. Inloggen in Internet Bankieren kan dan met:

  • Een geleende telefoon van iemand die dichtbij u staat, zoals een familielid of uw partner
  • Een tablet of iPad, als u deze heeft
  • Een oude telefoon

U activeert de ABN AMRO app opnieuw op dit andere toestel. Hiervoor heeft u uw identiteitsbewijs nodig. Daarna kunt u inloggen in Internet Bankieren en de registratie van uw verloren toestel verwijderen. Is dit voor u niet mogelijk, of lukt het niet? Dan kunt u met ons bellen.

Nee, dat kan niet. Net als Internet Bankieren is de ABN AMRO app een compleet afgesloten omgeving.