Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? U kunt ook via chat uw betaalpas laten blokkeren. In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent.
Open de app en kies in de balk bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies de betaalpas en tik op blokkeren.
Log in met de QR-code en de ABN AMRO app. Of gebruik een extra pas of de pas van uw gezamenlijke rekening om in te loggen.
Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Na identificatie helpt een medewerker u met blokkeren.
Blokkeer dan uw pas via Internet Bankieren. Log in met een andere pas die gekoppeld is aan uw betaalpas (bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening die gekoppeld is aan uw betaalrekening) en uw e.dentifier.
In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Daarna helpt een van onze medewerkers u verder en kunt u weer snel inloggen.
Lukt het niet om via de ABN AMRO app of Internet Bankieren uw pas te blokkeren? Of is er een noodsituatie omdat bijvoorbeeld uw betaalpas is gestolen? Neem dan contact met ons op.