Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Betaalpas blokkeren

Betaalpas kwijt? Blokkeren is zo gebeurd

Via ABN AMRO app

  1. Open de app met de knop hieronder
  2. Kies de pas en klik op 'blokkeren'
  3. Klaar! Uw pas is geblokkeerd

Via chat

Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? U kunt ook via chat uw betaalpas laten blokkeren. In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent.

Blokkeren doet u zo:

ABN AMRO

Via de ABN AMRO app

Open de app en kies in de balk bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies de betaalpas en tik op blokkeren.

Laptop

Via Internet Bankieren

Log in met de QR-code en de ABN AMRO app. Of gebruik een extra pas of de pas van uw gezamenlijke rekening om in te loggen.

Tekstballonnen

Via chat

Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Na identificatie helpt een medewerker u met blokkeren.

icoon

Weten hoe u een betaalpas blokkeert in de app?

In deze video laten we u zien hoe u dit simpel zelf kunt doen.

Problemen oplossen

Heeft u geen ABN AMRO app?

Blokkeer dan uw pas via Internet Bankieren. Log in met een andere pas die gekoppeld is aan uw betaalpas (bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening die gekoppeld is aan uw betaalrekening) en uw e.dentifier.

Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?

In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Daarna helpt een van onze medewerkers u verder en kunt u weer snel inloggen.

Lukt het niet online?

Lukt het niet om via de ABN AMRO app of Internet Bankieren uw pas te blokkeren? Of is er een noodsituatie omdat bijvoorbeeld uw betaalpas is gestolen? Neem dan contact met ons op.