Sommige klanten ervaren problemen tijdens het activeren van mobiel bankieren voor hun kind. Sorry voor het ongemak! We werken hard aan een oplossing. Gelukkig hebben we een tijdelijke oplossing zodat uw kind alsnog gebruik kan maken van mobiel bankieren in de ABN AMRO app.
Sommige klanten ervaren problemen tijdens het activeren van mobiel bankieren voor hun kind. Sorry voor het ongemak! We werken hard aan een oplossing. Gelukkig hebben we een tijdelijke oplossing zodat uw kind alsnog gebruik kan maken van mobiel bankieren in de ABN AMRO app.
U heeft nodig:
✔ Een apparaat waarmee u kan inloggen in Internet Bankieren
✔ Uw eigen pas
Open Internet Bankieren op de ABN AMRO website.
Tik op 'Zelf regelen' boven in uw scherm.
Controleer rechtsboven de taalinstellingen. Ziet u de pagina in het Engels? Tik dan op 'NL' en ga terug naar de laatste pagina uit stap 5. Is de pagina daarna nog steeds in het Engels? Zie de FAQ voor een oplossing.
Ziet u de pagina in het Nederlands? Doe dan niks en ga door met stap 7.
Tik op het pijltje van het dropdown menu achter de rekening van uw kind. Kies de optie 'Ja, toestaan' in de kolom 'gebruik van identificatiecode'. Tik vervolgens op 'OK & Naar verzenden'.
Vink aan de linkerkant van het scherm aan ‘Wijzigen bevoegdheden identificatiecode’ voor de rekening die aangepast moet worden. Tik vervolgens op ‘Bovenstaande opdrachten verzenden’.