Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Sommige klanten ervaren problemen tijdens het activeren van mobiel bankieren voor hun kind. Sorry voor het ongemak! We werken hard aan een oplossing. Gelukkig hebben we een tijdelijke oplossing zodat uw kind alsnog gebruik kan maken van mobiel bankieren in de ABN AMRO app.

ABN AMRO

Oplossing mobiel bankieren kind

Mobiel bankieren activeren voor uw kind in een paar stappen

ABN AMRO

Sommige klanten ervaren problemen tijdens het activeren van mobiel bankieren voor hun kind. Sorry voor het ongemak! We werken hard aan een oplossing. Gelukkig hebben we een tijdelijke oplossing zodat uw kind alsnog gebruik kan maken van mobiel bankieren in de ABN AMRO app.

U heeft nodig:

✔ Een apparaat waarmee u kan inloggen in Internet Bankieren

✔ Uw eigen pas

E.dentifier

ABN AMRO

Stap 1: Open Internet Bankieren

Open Internet Bankieren op de ABN AMRO website.

ABN AMRO

Stap 2: Log in met de e.dentifier

Tik op 'Inloggen met e.dentifier'. Gebruik uw eigen rekening en pas.
ABN AMRO

Stap 3: Ga naar 'Zelf regelen'

Tik op 'Zelf regelen' boven in uw scherm.

ABN AMRO

Stap 4: Ga naar 'Mijn overige producten beheren'

Scrol naar beneden en tik op 'Mijn overige producten beheren'.
ABN AMRO

Stap 5: Zoek naar 'Een product opzeggen of aanpassen'

U ziet nu een andere Internet Bankieren omgeving. Scrol naar beneden en druk op 'HIER' in het blokje 'Een product opzeggen of aanpassen'.
ABN AMRO

Stap 6: Controleer taalinstellingen

Controleer rechtsboven de taalinstellingen. Ziet u de pagina in het Engels? Tik dan op 'NL' en ga terug naar de laatste pagina uit stap 5. Is de pagina daarna nog steeds in het Engels? Zie de FAQ voor een oplossing. 

Ziet u de pagina in het Nederlands? Doe dan niks en ga door met stap 7.

ABN AMRO

Stap 7: Ga naar ‘Gebruik identificatiecode beheren'

Scrol naar beneden en tik op 'Gebruik identificatiecode beheren' onder het kopje 'Bevoegdheden'.
ABN AMRO

Stap 8: Sta 'gebruik van identificatiecode' toe

Tik op het pijltje van het dropdown menu achter de rekening van uw kind. Kies de optie 'Ja, toestaan' in de kolom 'gebruik van identificatiecode'. Tik vervolgens op 'OK & Naar verzenden'. 

ABN AMRO

Stap 9: Wijzig bevoegdheden identificatiecode

Vink aan de linkerkant van het scherm aan ‘Wijzigen bevoegdheden identificatiecode’ voor de rekening die aangepast moet worden. Tik vervolgens op ‘Bovenstaande opdrachten verzenden’.

ABN AMRO

Stap 10: Onderteken opdracht

Onderteken de opdracht door de stappen te volgen die u in het scherm ziet. Gebruik hiervoor uw eigen pas en e.dentifier. Tik vervolgens op 'OK & Verzenden'.
ABN AMRO

Stap 11: Gelukt!

Het is gelukt! Uw kind heeft toegang tot mobiel bankieren en kan dus de ABN AMRO app gebruiken.
ABN AMRO

FAQ

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom Internet Bankieren niet optimaal werkt. Ook daar hebben we oplossingen voor! Kijk hier voor alle oplossingen.

Ziet u bij het uitvoeren van stap 6 Internet Bankieren nog steeds in het Engels? Controleer dan uw browser- en computer taalinstellingen. Zorg dan dat ook deze instellingen op Nederlands staan. Hoe u deze wijzigt is per browser en computer verschillend. Zodra de instellingen op Nederlands staan, kunt u verder met stap 7.

U kunt Mobiel Bankieren voor uw kind alleen activeren als u de wettelijke vertegenwoordiger bent. Bent u wettelijke vertegenwoordiger en krijgt u ondanks dat een melding dat u niet bevoegd bent? Dan heeft u waarschijnlijk ingelogd met de QR-code. Log uit en volg de stappen opnieuw. Log nu in met uw eigen pas en e.dentifier.