Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Beeldbankieren

Via Internet Bankieren

Gaat u binnenkort Beeldbankieren? Bekijk hoe u het gesprek start via Internet Bankieren. Zo bent u klaar voor uw afspraak!

Tips voor uw Beeldbankierengesprek

bureau
icoon
Geluid

Kies een rustige omgeving

Zo wordt u niet afgeleid tijdens uw gesprek.

Gebruik Chrome, Edge of Safari

Met deze webbrowsers heeft u de beste ervaring.

Test uw beeld en geluid

Werken uw camera en microfoon goed?

bureau

Kies een rustige omgeving

Zo wordt u niet afgeleid tijdens uw gesprek.

icoon

Gebruik Chrome, Edge of Safari

Met deze webbrowsers heeft u de beste ervaring.

Geluid

Test uw beeld en geluid

Werken uw camera en microfoon goed?

Beeldbankieren via Internet Bankieren

Bekijk de video om te zien hoe u kunt Beeldbankieren via Internet Bankieren. 

Zo werkt het

Stap 1: Login in Internet Bankieren

Een uur voor uw afspraak ontvangt u van ons een e-mail. Ga vlak voor het afgesproken tijdstip naar Internet Bankieren en kies voor 'Zelf regelen'.

Stap 2: Ga naar uw afspraak

Kies in Internet Bankieren bij 'Communicatie en afspraken' voor 'Mijn afspraken beheren'.

Klik op 'Naar uw afspraak'.

Stap 3: Zet uw camera en microfoon aan

Geef toestemming voor het gebruik van uw camera en microfoon en controleer of deze goed werken. 

Stap 4: Start uw afspraak

U komt in de wachtruimte terecht en de adviseur komt eraan. Uw afspraak begint daarna.

Zo werkt het

Stap 1: Login in Internet Bankieren

Een uur voor uw afspraak ontvangt u van ons een e-mail. Ga vlak voor het afgesproken tijdstip naar Internet Bankieren en kies voor 'Zelf regelen'.

Stap 2: Ga naar uw afspraak

Kies in Internet Bankieren bij 'Communicatie en afspraken' voor 'Mijn afspraken beheren'.

Klik op 'Naar uw afspraak'.

Stap 3: Zet uw camera en microfoon aan

Geef toestemming voor het gebruik van uw camera en microfoon en controleer of deze goed werken. 

Stap 4: Start uw afspraak

U komt in de wachtruimte terecht en de adviseur komt eraan. Uw afspraak begint daarna.

Veelgestelde vragen

Nee helaas. Internet Bankieren is geoptimaliseerd voor Google Chrome, Microsoft Edge of Safari.

Voor een stabiele videoverbinding raden we u aan om gebruik te maken van een wifinetwerk. Is dit niet mogelijk? Dan kunt u ook via een mobiel 4G-netwerk Beeldbankieren.

Op de starttijd van uw afspraak kijken we of u in de Beeldbankieren-omgeving aanwezig bent. Bent u daar niet? Dan belt de adviseur u op uw telefoonnummer. Tip: controleer uw contactgegevens in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.

Bij het starten van uw afspraak wordt u gevraagd het gebruik van audio en video toe te staan. Heeft u aangegeven audio en video niet toe te staan? Via het slotje naast de adresbalk kunt u uw keuze wijzigen. Lukt dit niet? De adviseur probeert dan telefonisch contact met u op te nemen. Zorg dat uw contactgegevens bij ons bekend zijn. 

Ja, dat kan. U kunt ook Beeldbankieren via de app van ABN AMRO. Bekijk de instructies voor Beeldbankieren via de app.