Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Eindigde uw doorlopend krediet tussen 1 januari 2001 en 31 december 2004?

We kunnen u niet actief benaderen met een compensatievoorstel. Dat komt omdat we onvoldoende gegevens hebben om te berekenen of u in aanmerking komt voor compensatie. We vragen u zich aan te melden met aanvullende informatie over uw krediet. Denkt u in aanmerking te komen voor compensatie? Bel ons dan 088 – 226 26 09 (gebruikelijke belkosten).
 

Welke informatie hebben we van u nodig?

 We hebben tenminste de volgende gegevens van u nodig:   

  1. De startdatum van het doorlopend krediet en het rentetarief op de startdatum. Dit vindt u bijvoorbeeld op de kredietovereenkomst. 
  2. De einddatum van het doorlopend krediet. Dit vindt u bijvoorbeeld op de kredietovereenkomst of het laatste rekeningafschrift waarop het krediet vermeld staat en de eerstvolgende waarop dit niet meer vermeld staat. 
  3. Daarnaast kunnen we alleen een berekening maken over de maanden waarover u een rekeningafschrift heeft.