U kunt aan een extra hulpprogramma's toevoegen. Dit heten . Deze extensies wijzigen vaak de instellingen van uw browser. Soms gaat er iets kapot in de extensie. Dit kan voor problemen in Internet Bankieren zorgen. U kunt dit oplossen door de instellingen van uw browser te resetten.
Let op
Als u uw browser reset, zet u de instellingen van uw browser terug naar de standaardinstellingen. Had u browserextensies toegevoegd? Dan moet u deze hierna opnieuw toevoegen.
|
Browser
Zo reset u de instellingen
Google Chrome
Klik rechts bovenin de menubalk op de drie stipjes
Klik dan op 'Instellingen'
Klik helemaal onderaan op 'Geavanceerd'
Scroll helemaal naar beneden tot het kopje 'Resetten' en klik op de witte balk met de tekst over instellingen terugzetten
Klik in het pop-up venster op 'Resetten'
Safari
Klik links bovenin op Safari
Klik op 'Voorkeuren'
Klik op het tabblad 'Geavanceerd'
Kies helemaal onderaan voor 'Toon Ontwikkel-menu in menubalk'
Sluit het tabblad 'Geavanceerd' door op het rode bolletje te klikken
Klik boven in het menu op 'Ontwikkel'
Kies 'Leeg caches'
Microsoft Edge
In Microsoft Edge kunt u de browserinstellingen niet resetten.
Mozilla Firefox
Klik rechts bovenin op de menuknop (het icoon met de 3 liggende streepjes)
Klik daarna op het vraagteken onderin het venster
Klik op 'Probleemoplossingsinformatie'
Klik op de knop 'Firefox opfrissen'
Klik ook in de pop-up op de knop 'Firefox opfrissen'
Internet Explorer
Klik op 'Extra' of op het icoontje van het tandwiel
Kies dan 'Internetopties'
Kies 'Geavanceerd'
Kies voor 'Opnieuw instellen' en klik op OK
Start Internet Explorer opnieuw op
Kies als u Internet Explorer opnieuw opstart voor 'de aanbevolen beveiligings-, privacy- en compatibiliteitsinstellingen'