Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Reset alle instellingen van uw browser

 
U kunt aan een   extra hulpprogramma's toevoegen. Dit heten  . Deze extensies wijzigen vaak de instellingen van uw browser. Soms gaat er iets kapot in de extensie. Dit kan voor problemen in Internet Bankieren zorgen. U kunt dit oplossen door de instellingen van uw browser te resetten.

Let op

Als u uw browser reset, zet u de instellingen van uw browser terug naar de standaardinstellingen. Had u browserextensies toegevoegd? Dan moet u deze hierna opnieuw toevoegen.
 

 | 

Browser Zo reset u de instellingen
 Google Chrome
  1. Klik rechts bovenin de menubalk op de drie stipjes
  2. Klik dan op 'Instellingen'
  3. Klik helemaal onderaan op 'Geavanceerd'
  4. Scroll helemaal naar beneden tot het kopje 'Resetten' en klik op de witte balk met de tekst over instellingen terugzetten
  5. Klik in het pop-up venster op 'Resetten'
 Safari
  1. Klik links bovenin op Safari
  2. Klik op 'Voorkeuren'
  3. Klik op het tabblad 'Geavanceerd'
  4. Kies helemaal onderaan voor 'Toon Ontwikkel-menu in menubalk'
  5. Sluit het tabblad 'Geavanceerd' door op het rode bolletje te klikken
  6. Klik boven in het menu op 'Ontwikkel'
  7. Kies 'Leeg caches'
 Microsoft Edge

In Microsoft Edge kunt u de browserinstellingen niet resetten.

 Mozilla Firefox
  1. Klik rechts bovenin op de menuknop (het icoon met de 3 liggende streepjes)
  2. Klik daarna op het vraagteken onderin het venster
  3. Klik op 'Probleemoplossingsinformatie'
  4. Klik op de knop 'Firefox opfrissen'
  5. Klik ook in de pop-up op de knop 'Firefox opfrissen'
Internet Explorer  Internet Explorer
  1. Klik op 'Extra' of op het icoontje van het tandwiel
  2. Kies dan 'Internetopties'
  3. Kies 'Geavanceerd'
  4. Kies voor 'Opnieuw instellen' en klik op OK
  5. Start Internet Explorer opnieuw op
  6. Kies als u Internet Explorer opnieuw opstart voor 'de aanbevolen beveiligings-, privacy- en compatibiliteitsinstellingen'
 

Log opnieuw in in Internet Bankieren

  1. Log nu opnieuw in
  2. Controleer of het probleem is opgelost

Is het probleem nog niet opgelost?

Probeer de volgende oplossing.