Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Start uw computer opnieuw op

Vaak kunt u problemen oplossen door uw computer opnieuw op te starten. Volg onderstaande stappen. Controleer daarna of het probleem is opgelost.

Volg deze 4 stappen

  1. Log uit bij Internet Bankieren

    • Klik op 'Log uit'
    • Sluit daarna uw met het kruisje
  2. Sluit uw andere programma's

    Sluit ook uw andere programma's als u die gebruikt.
  3. Start uw computer opnieuw op

    Als u een pc heeft:
    • Klik op de Windowsknop
    • Kies daarna voor 'Afsluiten' en dan voor 'Opnieuw opstarten'
     
    Als u een Mac (Apple) heeft:
    • Druk de toetsen 'Control + Command + Uitwerpknop' gelijktijdig in
  4. Log opnieuw in in Internet Bankieren

    • Log nu opnieuw in
    • Controleer of het probleem is opgelost

Is het probleem opgelost?

 

Ja, het is gelukt

Fijn! U kunt nu weer verder in Internet Bankieren.

Nee, het is niet gelukt

Heeft u alle stappen doorlopen, maar is het probleem niet opgelost? Vervelend, onze medewerkers helpen u graag verder. Neem daarvoor contact op met de helpdesk Internet Bankieren .