Vaak kunt u problemen oplossen door uw computer opnieuw op te starten. Volg onderstaande stappen. Controleer daarna of het probleem is opgelost.
Volg deze 4 stappen
Log uit bij Internet Bankieren
Klik op 'Log uit'
Sluit daarna uw met het kruisje
Sluit uw andere programma's
Sluit ook uw andere programma's als u die gebruikt.
Start uw computer opnieuw op
Als u een pc heeft:
Klik op de Windowsknop
Kies daarna voor 'Afsluiten' en dan voor 'Opnieuw opstarten'
Als u een Mac (Apple) heeft:
Druk de toetsen 'Control + Command + Uitwerpknop' gelijktijdig in
Log opnieuw in in Internet Bankieren
Log nu opnieuw in
Controleer of het probleem is opgelost
Is het probleem opgelost?
Ja, het is gelukt
Fijn! U kunt nu weer verder in Internet Bankieren.
Nee, het is niet gelukt
Heeft u alle stappen doorlopen, maar is het probleem niet opgelost? Vervelend, onze medewerkers helpen u graag verder. Neem daarvoor contact op met de helpdesk Internet Bankieren .