Ga naar 'Rekeningen >Selecteer de drie puntjes naast Rekeningoverzicht en kies Meer instellingen'. Zet dan aan de linkerkant een vinkje bij 'Totaalsaldo tonen'.
Ga naar 'Rekeningen >Selecteer de drie puntjes naast Rekeningoverzicht en kies Meer instellingen'. Hier kunt u het volgende doen:
Zet uw rekeningen in een volgorde die u zelf handig vindt.
Dit gaat zo: ga op een rekening staan. Ziet u een handje? Houd de linker muisknop ingedrukt en sleep de rekening naar boven of beneden.
Kies welke rekeningen u in uw overzicht wilt zien, of juist niet.
Dit gaat zo: ga op een rekening staan. Ziet u een handje? Houd de linker muisknop ingedrukt en sleep de rekening naar 'Wel zichtbaar in overzicht' of 'Niet zichtbaar in overzicht'.
Geef uw rekening een andere naam die u zelf duidelijk vindt.
Dit gaat zo: klik op de rekening en klik even in het veld waarin de naam staat. Verander de naam en klik op 'opslaan'.
Geef uw rekening een foto om hem makkelijk te herkennen.
Dit gaat zo: klik aan de linkerkant onder 'Manier van rekeningen weergeven' op het kleine zwarte pijltje. Kies dan voor 'Uitgebreid: met afbeeldingen'. Klik dan op het groene potloodje bij de rekening waar u de foto wilt plaatsen en volg de aanwijzingen.
Ga naar 'Rekeningen >Selecteer de drie puntjes naast Rekeningoverzicht en kies Meer instellingen'
Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als u overboekt naar een buitenlandse bank. Zo kunt u zien of uw betaling afgekeurd of nog in behandeling is:
Hier vindt u een overzicht van betalingen die binnenkort van uw rekening worden afgeschreven:
Wilt u geen papieren rekeningafschriften meer ontvangen? Zet dit stop via Internet Bankieren .
Wilt u de frequentie aanpassen van het ontvangen van rekeningafschriften? Neem dan contact met ons op.