Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Vervangende betaalpas

Is uw betaalpas kwijt, gestolen, kapot of ingeslikt door een geldautomaat? Via de app of in Internet Bankieren vraagt u snel een vervangende betaalpas aan. Kies eerst de situatie die op u van toepassing is.

Creditcard

Is uw betaalpas kwijt of gestolen? Lees hoe u snel uw betaalpas blokkeert en hoe u meteen een vervangende pas aanvraagt in de app of in Internet Bankieren.

Werkt uw betaalpas niet meer? Of is uw pas ingeslikt door een betaalautomaat? Lees wat u zelf kunt doen en hoe u snel een vervangende pas aanvraagt in de app of in Internet Bankieren.

ABN AMRO

Kunt u niet meer inloggen?

In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Na identificatie zorgt een medewerker voor uw nieuwe pas. Dat scheelt u weer een belletje of een afspraak.