Werkt uw betaalpas niet bij een geldautomaat? Of wordt uw pas ingeslikt? Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is. Gelukkig kunt u meteen een vervangende pas aanvragen. U regelt het snel in de app of Internet Bankieren.
Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent.
Open de app en kies in de balk bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies de betaalpas en tik op vervangen.
Log in met QR. Of gebruik een extra pas of de pas van uw gezamenlijke rekening om in te loggen.
Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent en kan een medewerker voor uw nieuwe pas zorgen.
Met uw iPhone, Android-telefoon of smart watch kunt u altijd makkelijk contactloos betalen, zonder betaalpas. Betalen werkt hetzelfde als betalen met uw pas. U houdt uw telefoon of smart watch tegen de betaalautomaat.
Betalen of geld opnemen kan ook met een creditcard, ook in het buitenland. Let op: contant geld opnemen met uw creditcard kost minimaal € 4,50 per opname.