Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Een order opgeven voor Begeleid Beleggen

 
Wilt u beleggingen kopen of verkopen met Begeleid Beleggen? We laten u hier zien hoe u in een paar stappen met de ABN AMRO app of Internet Bankieren een order opgeeft.
 

TIP!

Ziet u uw beleggingsrekening niet staan? Ga naar 'Instellingen' en klik op 'Rekeningoverzicht Internet Bankieren instellen'. Staat uw Beleggingsrekening en/of Beleggers Spaarrekening onder het kopje 'Niet zichtbaar in het overzicht’? Sleep deze dan naar 'Wel zichtbaar in overzicht'.

Hoe wordt een (periodieke) inleg uitgevoerd?
Elke keer dat een inleg wordt uitgevoerd, gebruikt de beheerder van uw profielfonds uw inleg voor het kopen van aandelen of obligaties. Dat proces kost maximaal vier dagen. Ook het wisselen van profielfonds wordt afgehandeld als een nieuwe inleg. Tijdens het wisselen kunt u niet opnieuw inleggen.

 

Periodieke order opgeven met de ABN AMRO app

 

TIP!

Zorg dat er voldoende geld staat op de rekening waarvan de bedragen van uw orders en servicekosten worden afgerekend. Als er onvoldoende geld op deze tegenrekening staat, dan kunt u de order niet plaatsen. 

Wilt u een periodieke order instellen? Dan moet iedere periode voldoende geld op de tegenrekening staan. Als dit niet het geval is, dan wordt de periodieke inleg eenmalig niet uitgevoerd. Staat er de volgende keer weer wel voldoende geld, dan gaat de periodieke inleg gewoon verder. De gekoppelde tegenrekening is meestal de Beleggers Spaarrekening of uw betaalrekening, die u vindt in uw rekeningoverzicht.

Komt u er niet uit?

Heeft u een vraag over beleggen? Of wilt u contact opnemen met één van onze ervaren beleggingsexperts? Kijk voor de antwoorden en alle contactmogelijkheden op de pagina Veelgestelde vragen over beleggen. We helpen u graag verder.