Heeft u de klachtenprocedure van ABN AMRO doorlopen en bent u niet tevreden over de uitkomst? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het
Dan zal Kifid uw klacht doorverwijzen naar de Tuchtraad Financiële Dienstverlening (Assurantiën). Klachten van consumenten komen alleen bij de Tuchtraad terecht via een doorverwijzing door Kifid. Als de klacht wordt doorverwezen, wordt u hierover geïnformeerd door het Kifid.
Deze kunt u ook indienen bij het platform van ODR . De EU heeft dit platform opgezet voor geschillen over online aankopen.
Ga na of u uw klacht bij Kifid kunt melden of meld uw klacht bij een geschillenorganisatie voor ondernemers. Kunt u uw klacht daar niet kwijt? Dan kunt u altijd naar de rechter gaan.
Dan heeft u ook de mogelijkheid om uw klacht neer te leggen bij de Financiële Ombudsman van het betreffende land. Voor het Verenigd Koninkrijk is dat de Financial Ombudsman Service . Voor Zwitserland is dat de Finanzombudsstelle Schweiz (FINOS) .
(Voor consumenten en kleinzakelijke ondernemers)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 33 38 999
www.kifid.nl