24/7 online. Chat met chatbot Anna.
Veelgestelde vragen over beleggen
Kies een onderwerp
Is uw beleggingsrekening niet zichtbaar
Is uw beleggingsrekening niet zichtbaar?
Ziet u uw beleggingsrekening of Beleggers Spaarrekening niet staan in uw rekenoverzicht? U kunt deze zelf toevoegen:
In Internet Bankieren:
Log uit en opnieuw weer in. Ziet u uw beleggingsrekening niet? Kies in het menu van Internet Bankieren voor ‘Instellingen’ en ‘Beheer Rekeningoverzicht’ en voeg uw beleggingsrekening zelf toe. Op dezelfde manier maakt u uw Beleggers Spaarrekening zichtbaar.
In de ABN AMRO app:
Log opnieuw in met uw vingerafdruk of identificatiecode en u komt in uw rekeningoverzicht. Kies ‘Instellingen’ en ‘rekeningoverzicht’ en voeg uw rekening toe aan het overzicht.
Is uw beleggingsrekening niet zichtbaar?
Ziet u uw beleggingsrekening of Beleggers Spaarrekening niet staan in uw rekenoverzicht? U kunt deze zelf toevoegen:
In Internet Bankieren:
Log uit en opnieuw weer in. Ziet u uw beleggingsrekening niet? Kies in het menu van Internet Bankieren voor ‘Instellingen’ en ‘Beheer Rekeningoverzicht’ en voeg uw beleggingsrekening zelf toe. Op dezelfde manier maakt u uw Beleggers Spaarrekening zichtbaar.
In de ABN AMRO app:
Log opnieuw in met uw vingerafdruk of identificatiecode en u komt in uw rekeningoverzicht. Kies ‘Instellingen’ en ‘rekeningoverzicht’ en voeg uw rekening toe aan het overzicht.