Javascript is required

Veelgestelde vragen over beleggen

Kies een onderwerp

Beleggingen kopen of verkopen
  • Beursorders in vreemde valuta

Hoe stop ik een order bij Begeleid Beleggen

Hoe stop ik een order bij Begeleid Beleggen?

Als u een order heeft opgegeven voor de aankoop of verkoop van een ABN AMRO ESG Profielfonds, duurt het maximaal 4 werkdagen voordat deze is verwerkt. In deze tijd kunt u uw order nog stoppen (annuleren):

  • Log in op de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.
  • Open uw beleggingsrekening.
  • U ziet de orderstatus in de blauwe balk, bovenin uw scherm.
  • Hier kunt u de order annuleren.

Een periodieke order stopzetten met de ABN AMRO app

  • Inloggen: log in met uw vingerafdruk of identificatiecode en u komt in uw rekeningoverzicht.
  • Naar uw beleggingsrekening: klik op uw Begeleid Beleggen beleggingsrekening.
  • Nieuwe order: klik in uw portefeuille-overzicht op 'Inleggen'.
  • Uw order opgeven: hier kiest u voor ‘periodieke order’.
  • Klik op het prullenbakje achter de periodieke inleg, of zet het bedrag op 0.
  • Bevestigen: controleer uw order. Daar ziet u staan; “Uw periodieke inleg is stopgezet.” Klik op 'Verzenden' en bevestig met uw vingerafdruk of identificatiecode. 

Lees meer over periodieke orders


Een periodieke order stopzetten met Internet Bankieren

  • Inloggen: log in met de ABN AMRO app of e.dentifier en u komt in uw rekeningoverzicht.
  • Naar uw beleggingsrekening: klik op uw Begeleid Beleggen beleggingsrekening.
  • Nieuwe order: klik in uw portefeuille-overzicht op 'Inleggen'.
  • Uw order opgeven: hier kiest u voor ‘periodieke order’. Klik op het prullenbakje achter de periodieke inleg, of zet het bedrag op 0.
  • Bevestigen: controleer uw order. Daar ziet u staan; “Uw periodieke inleg is stopgezet.” Klik op 'Verzenden' en bevestig met uw ABN AMRO app of e.dentifier.

Aan het annuleren van orders, zijn geen kosten verbonden .

Hoe stop ik een order bij Begeleid Beleggen?

Als u een order heeft opgegeven voor de aankoop of verkoop van een ABN AMRO ESG Profielfonds, duurt het maximaal 4 werkdagen voordat deze is verwerkt. In deze tijd kunt u uw order nog stoppen (annuleren):

  • Log in op de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.
  • Open uw beleggingsrekening.
  • U ziet de orderstatus in de blauwe balk, bovenin uw scherm.
  • Hier kunt u de order annuleren.

Een periodieke order stopzetten met de ABN AMRO app

  • Inloggen: log in met uw vingerafdruk of identificatiecode en u komt in uw rekeningoverzicht.
  • Naar uw beleggingsrekening: klik op uw Begeleid Beleggen beleggingsrekening.
  • Nieuwe order: klik in uw portefeuille-overzicht op 'Inleggen'.
  • Uw order opgeven: hier kiest u voor ‘periodieke order’.
  • Klik op het prullenbakje achter de periodieke inleg, of zet het bedrag op 0.
  • Bevestigen: controleer uw order. Daar ziet u staan; “Uw periodieke inleg is stopgezet.” Klik op 'Verzenden' en bevestig met uw vingerafdruk of identificatiecode. 

Lees meer over periodieke orders


Een periodieke order stopzetten met Internet Bankieren

  • Inloggen: log in met de ABN AMRO app of e.dentifier en u komt in uw rekeningoverzicht.
  • Naar uw beleggingsrekening: klik op uw Begeleid Beleggen beleggingsrekening.
  • Nieuwe order: klik in uw portefeuille-overzicht op 'Inleggen'.
  • Uw order opgeven: hier kiest u voor ‘periodieke order’. Klik op het prullenbakje achter de periodieke inleg, of zet het bedrag op 0.
  • Bevestigen: controleer uw order. Daar ziet u staan; “Uw periodieke inleg is stopgezet.” Klik op 'Verzenden' en bevestig met uw ABN AMRO app of e.dentifier.

Aan het annuleren van orders, zijn geen kosten verbonden .

Komt u er niet uit?

Chat

Tekstballonnen

24/7 online. Chat met chatbot Anna.

Bel ons direct

Callcenter vrouw
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.

Maak een afspraak

Laptop
Laat uw gegevens achter en u wordt gebeld om een afspraak in te plannen.