24/7 online. Chat met chatbot Anna.
Veelgestelde vragen over beleggen
Kies een onderwerp
Hoe stop ik een order bij Begeleid Beleggen
Hoe stop ik een order bij Begeleid Beleggen?
Als u een order heeft opgegeven voor de aankoop of verkoop van een ABN AMRO ESG Profielfonds, duurt het maximaal 4 werkdagen voordat deze is verwerkt. In deze tijd kunt u uw order nog stoppen (annuleren):
- Log in op de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.
- Open uw beleggingsrekening.
- U ziet de orderstatus in de blauwe balk, bovenin uw scherm.
- Hier kunt u de order annuleren.
Een periodieke order stopzetten met de ABN AMRO app
- Inloggen: log in met uw vingerafdruk of identificatiecode en u komt in uw rekeningoverzicht.
- Naar uw beleggingsrekening: klik op uw Begeleid Beleggen beleggingsrekening.
- Nieuwe order: klik in uw portefeuille-overzicht op 'Inleggen'.
- Uw order opgeven: hier kiest u voor ‘periodieke order’.
- Klik op het prullenbakje achter de periodieke inleg, of zet het bedrag op 0.
- Bevestigen: controleer uw order. Daar ziet u staan; “Uw periodieke inleg is stopgezet.” Klik op 'Verzenden' en bevestig met uw vingerafdruk of identificatiecode.
Lees meer over periodieke orders
Een periodieke order stopzetten met Internet Bankieren
- Inloggen: log in met de ABN AMRO app of e.dentifier en u komt in uw rekeningoverzicht.
- Naar uw beleggingsrekening: klik op uw Begeleid Beleggen beleggingsrekening.
- Nieuwe order: klik in uw portefeuille-overzicht op 'Inleggen'.
- Uw order opgeven: hier kiest u voor ‘periodieke order’. Klik op het prullenbakje achter de periodieke inleg, of zet het bedrag op 0.
- Bevestigen: controleer uw order. Daar ziet u staan; “Uw periodieke inleg is stopgezet.” Klik op 'Verzenden' en bevestig met uw ABN AMRO app of e.dentifier.
Aan het annuleren van orders, zijn geen kosten verbonden .
Hoe stop ik een order bij Begeleid Beleggen?
Als u een order heeft opgegeven voor de aankoop of verkoop van een ABN AMRO ESG Profielfonds, duurt het maximaal 4 werkdagen voordat deze is verwerkt. In deze tijd kunt u uw order nog stoppen (annuleren):
- Log in op de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.
- Open uw beleggingsrekening.
- U ziet de orderstatus in de blauwe balk, bovenin uw scherm.
- Hier kunt u de order annuleren.
Een periodieke order stopzetten met de ABN AMRO app
- Inloggen: log in met uw vingerafdruk of identificatiecode en u komt in uw rekeningoverzicht.
- Naar uw beleggingsrekening: klik op uw Begeleid Beleggen beleggingsrekening.
- Nieuwe order: klik in uw portefeuille-overzicht op 'Inleggen'.
- Uw order opgeven: hier kiest u voor ‘periodieke order’.
- Klik op het prullenbakje achter de periodieke inleg, of zet het bedrag op 0.
- Bevestigen: controleer uw order. Daar ziet u staan; “Uw periodieke inleg is stopgezet.” Klik op 'Verzenden' en bevestig met uw vingerafdruk of identificatiecode.
Lees meer over periodieke orders
Een periodieke order stopzetten met Internet Bankieren
- Inloggen: log in met de ABN AMRO app of e.dentifier en u komt in uw rekeningoverzicht.
- Naar uw beleggingsrekening: klik op uw Begeleid Beleggen beleggingsrekening.
- Nieuwe order: klik in uw portefeuille-overzicht op 'Inleggen'.
- Uw order opgeven: hier kiest u voor ‘periodieke order’. Klik op het prullenbakje achter de periodieke inleg, of zet het bedrag op 0.
- Bevestigen: controleer uw order. Daar ziet u staan; “Uw periodieke inleg is stopgezet.” Klik op 'Verzenden' en bevestig met uw ABN AMRO app of e.dentifier.
Aan het annuleren van orders, zijn geen kosten verbonden .