Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Retailer of the Year

Retailer of the Year 2023 - 2024

De consumentenverkiezing voor (web)winkels

Winnaars Retailer of the Year 2023

De winnaars zijn bekend!

  • Kruidvat is de ‘ABN AMRO Retailer of the Year the Netherlands 2023-2024’;  
  • Bike Totaal is de ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’; 
  • Zooplus won de ‘ABN AMRO Webshop Award the Netherlands’; 
  • Kringloopketen Het Goed is de ‘ABN AMRO Sustainable Retailer of the Year’; 
  • Hajir Hajji, CEO van Action, kreeg de vakprijs ‘ABN AMRO Retail Executive of the Year’; 
  • Het managementteam van Picnic is het ‘ABN AMRO Retail Managementteam of the Year’;
  • Philip Mountford, CEO van Hunkemöller, ontving de ‘Retail Career Award’.
Retailer of the Year

De consumentenverkiezing voor (web)winkels

De 21ste editie van de verkiezing ‘Retailer of the Year’ is dit jaar georganiseerd. In de afgelopen maanden hebben zo’n 162.000 consumenten meer dan 500 retailers beoordeeld. Het resultaat? 98 genomineerde retailers die kans maken op de categorieprijzen ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ en de ‘ABN AMRO Webshop Awards the Netherlands’. Op 2 november wordt uit deze winnaars bekendgemaakt wie zich een jaar lang 'Retailer of the Year' mag noemen.

Winnaars Retailer of the Year 2022

De winnaars van vorig jaar

  • De winkelketen Zeeman is uitgeroepen tot ‘ABN AMRO Retailer of the Year the Netherlands 2022-2023’.  
  • Bike Totaal sleepte de eretitel ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ in de wacht; 
  • Zooplus heeft de ‘ABN AMRO Webshop Award the Netherlands’ gewonnen; 
  • Bever won de ‘ABN AMRO Sustainable Retailer of the Year’; 
  • Erik-Jan Mares, CEO van Zeeman, won de vakprijs ‘ABN AMRO Retail Executive of the Year’; 
  • Het managementteam van Xenos is uitgeroepen tot het ‘ABN AMRO Retail Managementteam of the Year’;
  • Krein Bons (VanHaren) ontving de ‘Retail Career Award’.

(Fotograaf: Hannie Verhoeven)

Retail

De retailsector

Online winkelen groeit. Naast retailers van kleding, schoenen en nieuwe auto's, hebben ook fysieke winkels het zwaar. Goede onlineproposities heeft veel retailers door de crisis geholpen. De verwachting is dat in de winkelstraat kwantiteit ruimte maakt voor kwaliteit, inspiratie en beleving.

Meld u aan voor onze Insights nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze inzichten, tips en trends