Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Feedback Community

Wat vindt u van onze dienstverlening?

Word lid van ons klantpanel

Uw mening telt

Als Private Bank streven wij voortdurend naar de beste dienstverlening. Hierbij is uw mening als klant natuurlijk essentieel. Via ons klantpanel kunt u meedoen aan onderzoeken over bijvoorbeeld onze producten en diensten. Alle onderzoeken worden uitgevoerd door een onafhankelijke partij. Zo garanderen wij dat u de ruimte heeft om vrijuit uw mening te geven. Wilt u deelnemen aan het klantpanel van ABN AMRO MeesPierson? Meld u dan aan via onderstaande knop.

Wilt u graag meer informatie? Bekijk dan de veelgestelde vragen.

Laat uw stem gelden

  1. Aanmelden

    Om deel te nemen aan ons klantpanel kunt u zich aanmelden . Alle onderzoeken worden uitgevoerd door een onafhankelijke partij en worden anoniem verwerkt.

  2. Hoe werkt het?

    Ongeveer 8 tot 10 keer per jaar zullen wij u uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek. In de meeste gevallen gaat het om het invullen van online vragenlijsten. Het invullen van de vragenlijst kost gemiddeld 5 minuten. Ook bestaat de kans dat wij u uitnodigen om mee te doen aan een focusgroep.

  3. Direct feedback geven?

    U kunt ook op iedere pagina van onze website uw mening met ons delen. Hiervoor klikt u op de knop 'Feedback' rechts op de betreffende pagina. Uw feedback wordt anoniem verwerkt.

 

Wat hebben we al gedaan met uw feedback?

 
MWM2

Wie doet onderzoek?

Onderzoeksbureau MWM2 (dit staat voor Meer Weten van Mensen en Markten) voert in opdracht van ABN AMRO MeesPierson klantonderzoeken uit. Zij helpen ons om de stem van de klant te vertalen naar concrete acties, waarmee wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Daarbij garandeert deze manier van werken dat klanten zo open mogelijk hun echte mening kunnen delen.

Klantpanel ABN AMRO MeesPierson

Uw privacy is belangrijk

Uw privacy is uiterst belangrijk voor ons. Daarom gaan wij zeer zorgvuldig om met uw gegevens. Daarnaast zullen wij uw feedback nooit delen met uw adviseur. Ook zullen wij nooit vragen om persoonlijke (bank)gegevens in het kader van klantonderzoeken.

Klantpanel ABN AMRO MeesPierson

Valse e-mails

Heeft u een e-mail ontvangen waarin wordt gevraagd naar bijvoorbeeld uw pincode? Het gaat hier om phishing . Onze medewerkers zullen u nooit om deze codes vragen. Niet telefonisch, niet via e-mail, sms, WhatsApp of social media. Klik niet op links of bijlagen in dergelijke e-mails. Stuur de e-mail direct door naar: valse-email@nl.abnamro.nl.

Wie doet onderzoek?

Onderzoeksbureau MWM2 (dit staat voor Meer Weten van Mensen en Markten) voert in opdracht van ABN AMRO MeesPierson klantonderzoeken uit. Zij helpen ons om de stem van de klant te vertalen naar concrete acties, waarmee wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Daarbij garandeert deze manier van werken dat klanten zo open mogelijk hun echte mening kunnen delen.

MWM2

Uw privacy is belangrijk

Uw privacy is uiterst belangrijk voor ons. Daarom gaan wij zeer zorgvuldig om met uw gegevens. Daarnaast zullen wij uw feedback nooit delen met uw adviseur. Ook zullen wij nooit vragen om persoonlijke (bank)gegevens in het kader van klantonderzoeken.

Klantpanel ABN AMRO MeesPierson

Valse e-mails

Heeft u een e-mail ontvangen waarin wordt gevraagd naar bijvoorbeeld uw pincode? Het gaat hier om phishing . Onze medewerkers zullen u nooit om deze codes vragen. Niet telefonisch, niet via e-mail, sms, WhatsApp of social media. Klik niet op links of bijlagen in dergelijke e-mails. Stuur de e-mail direct door naar: valse-email@nl.abnamro.nl.

Klantpanel ABN AMRO MeesPierson