
Phishing of andere fraude melden
Bent u gemaild, gebeld, ge-sms't of geappt door oplichters? Meld het ons.
Wat te doen met een phishingmail?
- Klik niet op links of bijlagen in de mail of sms
- Beantwoord de mail of sms niet
- Stuur de phishingmail door naar: valse-email@nl.abnamro.com
- Stuur de valse sms door naar: 097 008 101 095
- Verwijder de valse e-mail of sms
- Toch ergens op geklikt? Meld de fraude aan ons
Andere fraude melden
- Bent u gemaild, gebeld, ge-sms't of geappt door oplichters ?
- Is er geld van uw rekening gehaald?
- Is er iets anders gebeurd?
Meld de fraude aan ons, ook als u twijfelt. Bel met Private Assistance via 020 - 343 43 43 (ma t/m vrij bereikbaar van 08.00 tot 21.00 en za van 9.00 tot 17.30).
Betaalpas of wearable kwijt
- Is uw betaalpas gestolen, of bent u 'm verloren?
- Uw pas opgestuurd naar een oplichter?
- Maakt iemand misbruik van uw gegevens?
Blokkeer uw betaalpas direct, ook als u twijfelt. Of blokkeer hier uw wearable.
Creditcard kwijt
- Is uw creditcard gestolen, of bent u 'm verloren?
- Heeft een oplichter uw creditcard?
- Maakt iemand misbruik van uw gegevens?
Laat uw creditcard dan direct (tijdelijk) blokkeren, ook als u twijfelt.
Telefoon kwijt
- Is uw telefoon gestolen, of bent u 'm verloren?
- Gebruikt u uw toestel niet meer?
- Denkt u dat iemand zonder uw toestemming met uw identificatiecode inlogt in Mobiel Bankieren?
Wat te doen met een phishingmail?
- Klik niet op links of bijlagen in de mail of sms
- Beantwoord de mail of sms niet
- Stuur de phishingmail door naar: valse-email@nl.abnamro.com
- Stuur de valse sms door naar: 097 008 101 095
- Verwijder de valse e-mail of sms
- Toch ergens op geklikt? Meld de fraude aan ons
Andere fraude melden
- Bent u gemaild, gebeld, ge-sms't of geappt door oplichters ?
- Is er geld van uw rekening gehaald?
- Is er iets anders gebeurd?
Meld de fraude aan ons, ook als u twijfelt. Bel met Private Assistance via 020 - 343 43 43 (ma t/m vrij bereikbaar van 08.00 tot 21.00 en za van 9.00 tot 17.30).
Betaalpas of wearable kwijt
- Is uw betaalpas gestolen, of bent u 'm verloren?
- Uw pas opgestuurd naar een oplichter?
- Maakt iemand misbruik van uw gegevens?
Blokkeer uw betaalpas direct, ook als u twijfelt. Of blokkeer hier uw wearable.
Creditcard kwijt
- Is uw creditcard gestolen, of bent u 'm verloren?
- Heeft een oplichter uw creditcard?
- Maakt iemand misbruik van uw gegevens?
Laat uw creditcard dan direct (tijdelijk) blokkeren, ook als u twijfelt.
Telefoon kwijt
- Is uw telefoon gestolen, of bent u 'm verloren?
- Gebruikt u uw toestel niet meer?
- Denkt u dat iemand zonder uw toestemming met uw identificatiecode inlogt in Mobiel Bankieren?